נתניהו: “הרפורמה תחזור” • גנץ איים: “נרעיד את המדינה”

ראש הממשלה אמר אחרי האישור הסופי של תקציב המדינה במליאת הכנסת: "זהו שחר של יום חדש. מנסים להגיע להבנות על הרפורמה המשפטית ואני מקווה שנצליח. הקואליציה תהיה פה 4 שנים. המשימה הבאה - טיפול ביוקר המחיה" • גנץ תקף: "אני מבין שנתניהו שוב שיכור כוח"
חרדים 10
ד' סיון התשפ"ג / 24.05.2023 10:58

זמן קצר לאחר אישור תקציב המדינה במליאת הכנסת הצהיר הבוקר (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה עם כתבים כי הרפורמה המשפטית לא ירדה מעל הפרק.

נתניהו התראיין לערוץ 14 במשכן הכנסת והתייחס להעברתו של תקציב המדינה, ברוב של 64 נגד 55 חברי כנסת בקריאה שנייה ושלישית. “זהו שחר של יום חדש. יום טוב לאזרחי ישראל”, אמר נתניהו.

לשאלה מה הם היעדים עכשיו, ענה ראש הממשלה, כי הקואליציה תתמקד בהורדת יוקר המחייה, וציין כי הרפורמה המשפטית תחזור, אך הוסיף ש”מנסים להגיע להבנות ואני מקווה שנצליח. הקואליציה תהיה פה 4 שנים”.

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ תקף בחריפות את נתניהו על דבריו ואמר: “אני מבין שנתניהו שוב שיכור כוח, אחרי שהעביר תקציב שיתפוצץ לכולנו בפנים. אני מזכיר לנתניהו, שטיפשות היא לחזור על אותה פעולה ולצפות לתוצאות אחרות. אם ההפיכה המשטרית תחזור לשולחן – נרעיד את המדינה ונעצור אותה״.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד: “המהפיכה המשטרית לא תעבור כי אנחנו גמרנו להיות פרייארים של נתניהו. לא הופתענו מדבריו כי יש לנו אפס אמון בו. הנשיא חייב לדרוש מנתניהו הבהרה מיידית, פומבית וברורה על אמירתו המסוכנת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות