הושג הסכם: עוד 250 מיליון ש”ח לנגב ולגליל • ומאיפה יבוא הכסף?

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יקבל תוספת תקציב של 250 מיליון ש"ח בשנת 2024 • המקור התקציבי יהיה מתוך עודפי התקציב של כל משרדי הממשלה לשנת 2023 • בן גביר: "אמרנו וחזרנו ואמרנו שלא ניתן להפלות את תושבי הנגב והגליל"
אריה ריבקינד
ג' סיון התשפ"ג / 22.05.2023 21:41

אחרי ההסכם עם אגודת ישראל: ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סיכמו הערב (שני), בתום פגישה שנמשכה מספר שעות, כי 250 מיליון שקלים יתווספו לתקציב משרד הנגב והגליל בראשות השר יצחק וסרלאוף.

המקור התקציבי יהיה מתוך עודפי התקציב של כל משרדי הממשלה לשנת 2023. אם לא יהיו עודפים תקציביים יגדל הקיצוץ הרוחבי של משרדי הממשלה.

על פי ההסכם בין נתניהו לבן גביר, כל חברי סיעת עוצמה יהודית מתחייבים להצביע בעד תקציב המדינה לשנים 2023-2024 והחוקים הנלווים לו בכנסת בקריאה שנייה ושלישית.

יו”ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי בן גביר: “תוספת התקציב היא בשורה חשובה לתושבי הנגב ולגליל, תוספת שתאפשר לחבר בין תושבי הנגב והגליל למרכז ולצמצם את הפערים – כפי שהתחייבנו בבחירות. אמרנו וחזרנו ואמרנו שלא ניתן להפלות את תושבי הנגב והגליל ואני שמח שהתעקשנו על העקרונות הללו”.

ח”כ יצחק וסרלאוף, שר הנגב והגליל: “יום חשוב לנגב ולגליל. תוספת התקציב תאפשר לנו להוסיף תכניות רבות ומגוונות למען תושבי הנגב והגליל, וכפי שהבטחנו, פיתוח הנגב והגליל הוא בראש סדר העדיפויות שלנו”.

מפלגת ישראל ביתנו הגיבה על ההסכם בין הליכוד ועוצמה יהודית: “תקציבים לא מנוצלים חייבים לחזור לקופת האוצר בסוף השנה, הסיכום – בלתי חוקי בעליל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שומרון מובלעת ים ערבים וכפר חב"ד לוד העתיקה
    23/05/2023 06:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גלות ישמעאל דור מרגלים 2
    מקריבים זרעך למולך