בן 25 מביתר עלית נעצר: הזמין מאות תורים להנפקת דרכונים ומכר

הצעיר, עובד בחברה המספקת שירותים למכון הביולוגי בנס ציונה, חשוד שניצל את רשת האינטרנט ומערכת המחשוב במכון, לצורך הזמנת מאות תורים להנפקת דרכונים ומכירתם שלא כדין • נעצר לאחר שיחידת הסייבר בלהב 433 ויחידת החקירות של המלמ"ב במשרד הביטחון פתחו בחקירה
חיים טוויל
א' סיון התשפ"ג / 21.05.2023 13:07

יחידת הסייבר בלהב 433 והממונה על ביטחון מערכת הביטחון (מלמ”ב) במשרד הביטחון עיכבו הבוקר (ראשון) לחקירה צעיר בן 25 מביתר עילית, עובד של חברה המספקת שירותים למכון הביולוגי בנס ציונה, בחשד לניצול רשת האינטרנט ומערכת המחשוב במקום עבודתו במכון, לצורך הזמנת מאות תורים להנפקת דרכונים ומכירתם שלא כדין.

המעצר בוצע, לאחר שיחידת הסייבר בלהב 433, בשיתוף עם יחידת החקירות של המלמ”ב במשרד הביטחון, פתחו לפני כחודש בחקירה עם קבלת מידע מהמלמ”ב אודות עובד חברה שמספקת שירותים למכון הביולוגי בנס ציונה, החשוד בניצול רשת האינטרנט ומערכת המחשוב במקום עבודתו במכון הביולוגי.

לפי החשד, עובד החברה השתמש ברשת האינטרנט ובמערכת המחשוב במכון הביולוגי לקביעת מאות תורים להנפקת דרכונים – ובהמשך, מכר את התורים בתמורה לכסף.

היום הפכה החקירה לגלויה עם עיכובו לחקירה של החשוד. הוא הובא לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ”ש השלום בראשל”צ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות