כרמי גילון: “הפוליטיקאים החרדים והחרד”לים איום קיומי למדינה”

ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון תקף החרדים והציונות הדתית: "הפוליטיקאים החרדים והחרד"לים הם הג'יהאד היהודי" • שקמה ברסלר, ממובילות המחאה של השמאל, פנתה לגלית גוטמן על "החרדים מוצצים את הדם": "כשתעמדי לשימוע, דעי שמיליונים עומדים מאחורייך" - והקהל הריע
חרדים 10
א' סיון התשפ"ג / 20.05.2023 22:41

ראש השב”כ לשעבר כרמי גילון, האיש שכשל בהגנה על ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל, השתתף הערב (מוצ”ש) בהפגנת השמאל נגד הרפורמה המשפטית בצומת כרכור והשתלח בממשלת נתניהו, בחרדים ובמפלגת הציונות הדתית.

לפי דיווח ב’הארץ’ גילון הכריז בהפגנה: “הפוליטיקאים החרדים והחרד”לים הם הג’יהאד היהודי, הם איום קיומי וודאי על מדינת ישראל”.

גילון פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: “ביבי – הלך עליך פוליטית, לך לדרכך עם סימן קלון על מצחך ותיזכר לעד כראש ממשלה שכמעט הצליח להביא לחורבנה של ישראל”.

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה של השמאל, התייחסה בהפגנה בצומת קפלן בתל אביב לסערה שעוררו דבריה של המגישה גלית גוטמן – שאמרה בתוכניתה בקשת 12 “החרדים האלו מוצצים לנו את הדם”.

בנאומה בהפגנה ברסלר פנתה בדבריה לגוטמן ואמרה: “כשאת תעמדי לשימוע, דעי שמיליונים עומדים מאחורייך”.

לפי הדיווח ב’הארץ’, הקהל הריע לברסלר – שהוסיפה: “הלינץ’ שעוברת גוטמן על ידי מכונת הרעל צריך להדיר שינה מעיני כולנו. ‏בביטוי בה השתמשה השתמשו תומכי ההפיכה, כולל נתניהו עצמו. להבדיל מהם, היא התנצלה. כזכור, איש מהם לא מוזמן לשימוע”.

מיטל להבי, סגנית ראש העיר תל אביב-יפו, אמרה בהפגנה בתל אביב: “אני לא אליטיסטית ולא אנרכיסטית, וגם אתם לא. אנחנו היום כאן כי התעוררנו – הם הגזימו. הביזה בשיאה, ההסכמים הקואליציוניים עולים לנו 14 מיליארד שקל – מחצית הסכום עובר ללאומנים ולמשיחיים לעידוד ישיבות תורניות. המחצית השנייה מיועדת לחרדים וברובה למימון מוסדות חינוך ללא לימודי ליבה שמייצרים בורות, גזענות ונצלנות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מנוס: היפרדות לשני עמים!
    20/05/2023 23:44
    שירה
  1. אני חרדית, ואני אומרת: צריך להיפרד לשני עמים. זהו.

  2. כרמי גילון והשאר
    21/05/2023 14:11
    ציפי טנג'י
  3. רק תגידו לי איפה הייתם כשהממשלה הקודמת מצצה לכולם את הדם ….אנשים שטופי מח ומלאים מעצמכן..כמה אפשר לבכות ולקטר…

  4. כרמי גילון ובורותו.
    21/05/2023 19:32
    ליאור.
  5. מתבייש שהיה לנו איש בטחון עם שנאה אנטישמית כלפי המגזר החרדי. אם היותך עובד בחברת מגדל הרי אתה תוביל אותה להפסדים, בתנאי שתקיא את כספם של לקוחותיה.אנחנו בעד חופש הדיעה, אבל נגד ההסתה, וחייבים לחוקק חוק שמקומו של עבריין מסית הוא בכלא הברזל גם אם הוא אישיות בטחונית לשעבר.