קרבות שבת: קיצונים התעמתו עם חילונים שבילו בג’ימבורי בחריש

חסידי תולדות אהרן התעמתו עם חילונים בסמוך למתחם ג'ימבורי בחריש - בשל הפעלתו בשבת • אישה שנפצעה פונתה לקבלת טיפול רפואי • סבתא שלקחה את נכדותיה לבילוי, סיפרה: "הם ירקו, קיללו וגידפו. זה היה רגע נורא מבהיל. אחד מהם שם את התינוק שלו מולי כדי שלא אחזיר לו"
חיים טוויל
א' סיון התשפ"ג / 20.05.2023 22:05

באמצע בילוי משפחתי של חילונים בג’ימבורי העירוני בעיר חריש:  קבוצה של חסידי ‘תולדות אהרן’ התעמתה היום (שבת) עם חילונים סמוך לכניסה למתחם הג’ימבורי העירוני  – בשל הפעלתו בשבת.

במהלך העימותים, אישה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, לאחר שנדחפה ונפצעה בידה.

החרדי נעצר על ידי המשטרה לאחר שזוהה על ידי הנתקפת.

אדי רוטנברג, שהייתה עדה להתפרעויות האלימות, סיפרה לחדשות 13: “הלכתי עם שלושת נכדיי לג’ימבורי בחריש. לפתע, הגיעה קבוצה ענקית של חרדים והחלו לצרוח ‘שבעס, שבעס’.

“נכדתי בת ה-8 נכנסה לפאניקה, יצאתי אליהם וביקשתי שיעזבו, והם ירקו עליי. אחד אפילו התחיל להרביץ לי עם השטריימל שלו, כשהסתובבתי אליו הוא שם את התינוק שלו מולי, כדי שלא אחזיר לו. הם ירקו, קיללו וגידפו – זה היה רגע נורא מבהיל”.

שוטרי תחנת עירון שהוזעקו לזירה עצרו שני חרדים תושבי חריש בחשד למעורבותם בתקיפה של תושבת המקום והפרת הסדר הציבורי.

מחקירה מהירה של השוטרים עלה, כי “הגיעו מספר חשודים חרדים תושבי העיר למקום, והחלו מפירים את הסדר הציבורי במקום ומטרידים בהתנהגותם את הנוכחים לאחר שאלו חיללו השבת, לדבריהם”.

עוד נמסר מהמשטרה: “שוטרי תחנת עירון שהגיעו למקום הפרידו בין הניצים ועצרו 2 חשודים תושבי העיר בשנות ה 30 לחייהם בחשד לתקיפת אישה במקום ופצעיתה באורח קל וכן בחשד להפרת הסדר הציבורי.”

צפויים מעצרים נוספים. החקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות