הפעילה אחרי ליל שבת בבני ברק: ‘הם מוצצי אושר רחוק ממוצצי דם’

הפעילה החברתית עו"ד כנרת בראשי הוזמנה לסעודת ליל שבת בבני ברק, אצל משפחה חרדית שלא הכירה - וחזרה נפעמת • "בגלגול הבא אני רוצה לחיות בחברה חרדית כזו. חייהם טובים משלנו byyyyyy far" • "אלוקים, כשחילקת את היהודים בין בני ברק לת"א, למה יעדת אותי לת"א?"
חרדים 10
א' סיון התשפ"ג / 20.05.2023 21:44

הפעילה החברתית עו”ד כנרת בראשי הוזמנה לסעודת ליל שבת בבני ברק, אצל משפחה חרדית שלא הכירה.

בחשבון הטוויטר שלה סיפרה על החוויה: “אמש הוזמנתי לסעודת שישי בבני ברק. את המארחים לא הכרתי לפני כן, הגעתי עם חבר. אסכם עבורכם בקצרה.

“נתחיל מזה שבגלגול הבא אני רוצה לחיות בחברה חרדית כזו. חייהם טובים משלנו byyyyyy far. הם מוצצי אושר רחוק ממוצצי דם”, התייחסה להשתלחות של מגישת קשת 12 גלית גוטמן, שאמרה בתוכניתה  ביום שישי “כל החרדים האלו מוצצים לנו את הדם”.

בראשי הסבירה: “אנחנו רודפי החומר, פלרטטנים, מכורים למכשירים שנאות ותככים מסיימים ארוחה אחרי ויכוחים, תוך כדי מסרונים, רעל הפנאלים נכנס לנו בין המזלגות”.

בראשי תיארה: “אצלם זה איזי 4 שעות ארוחה. הרבה רוחניות – דברי תורה. שירים. משחקים. ילדים מקבלים הסבר בחיוך, ליטוף משחק.

“אל אלוהיי כשחילקת את היהודים בין בני ברק לת”א, למה יעדת אותי לתל אביב?”

אחד הגולשים תהה: “למה לחכות לגלגול הבא? קדימה החל ממחר” –  והיא השיבה: “זה לא אותו דבר. היום אני בת 49. הילדה שלי לומדת בבית ספר דתי, לפחות פה היה לי מספיק שכל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חינוך דתי
    21/05/2023 05:51
    הורה
  1. אני מסכים איתה. הילדים שלי היו בחינוך דתי והיום אני מצטער שהוצאתי משם. רמת חינוך אחרת . העיקר זה לא חשבון ואנגלית . העיקר זה כבוד ולהעריך

  2. ובגילגול הזה מה?
    21/05/2023 07:24
    Rondo
  3. ובגילגול הזה מה?