חברת הפאנל שלא הגיבה באולפן לחרדים 10: “רואה בחרדים שותפים”

אבי כץ
|
כ"ח אייר התשפ"ג / 19.05.2023 15:47
איילת נחמיאס ורבין, חברת הפאנל ב’גלית ויואב’ בקשת 12, שקולה לא נשמע באולפן כאשר המגישה גלית גוטמן הסיתה – אומרת לחרדים 10: “יחסי לציבור החרדי ידוע ומוכר מימי כחברת כנסת וגם אחרי. גם אם לא מקובלים עלי הדברים שאמרה, בתקופת הקורונה היא הגנה על הציבור החרדי”

המגישה גלית גוטמן, מנחת תוכנית הבוקר ‘גלית ויואב’ בקשת 12, לצידו של יואב לימור, השתלחה הבוקר (שישי) בחריפות בציבור החרדי.

גוטמן זעקה באולפן: “כל החרדים האלו שמוצצים לנו את הדם, חולבים אותנו, הם איבדו כל בושה…”

באולפן ישבו חברי הפאנל ברק סרי, איילת נחמיאס ורבין, יועץ התקשורת אבי בניהו והיחצן רני רהב.

ברק סרי היה חבר הפאנל היחיד שהגיב מיד על ההסתה המשתלחת: “אמירה קשה מאד. החרדים האלו שמוצצים לנו את הדם זו אמירה קשה מאד”.

לאחר שגוטמן המשיכה בהשתלחות, הוא הוסיף והגיב: “אני רק מוחה על האמירה הזו, כמו שלא היינו רוצים שיגידו על ציבורים כאלו ואחרים”.

חברת הפאנל איילת נחמיאס ורבין, חברת כנסת לשעבר מטעם ‘העובדה’, אמרה בשיחה מיוחדת עם חרדים 10: “יחסי לציבור החרדי ידוע ומוכר מימי כחברת כנסת וגם אחרי. אני רואה בחרדים שותפים משמעותיים לבניין הארץ, גם אם לא אחת יש בינינו מחלוקת על הדרך שבה השותפות הזאת צריכה להיבנות”.

על הדברים המזעזעים שנאמרו בתכנית, אמרה: “גם אם לא מקובלים עלי הדברים שאמרה, מי שמכיר את גלית גוטמן יודע שהיא דיברה מתוך כאב גדול. לא אחת קרה, גם בתקופת הקורונה, שהיא הגנה על הציבור החרדי.

“מכל מקום, גם בימים הקשים הללו, אני תמיד מבקשת למצוא את המחבר על פני המפריד וזה מאוד מאתגר”.

אבי בניהו ורני רהב לא הגיבו עד כה.

המגישה גלית גוטמן התנצלה אחר הצהרים בפני הציבור החרדי על דבריה, כי “החרדים מוצצים לנו את הדם”.

וכך כתבה בסטטוס שפרסמה: “אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם. אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי נציגי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים”.