הפרשן יעקב ריבלין: ‘העדפתי את ארומה. שירון אנגל יקפוץ לי’

החרם על 'אנג'ל' נכנס לשבוע השלישי • עדויות: "גם ביום שישי זה, חלות אנג'ל נותרות בערימות. וזה בחנויות שמביאות אנג'ל, חלקן חדלו מלהביא"
יוני גרין
כ"ח אייר התשפ"ג / 19.05.2023 11:35

החרם של הציבור על חברת ‘מאפיית אנג’ל’ ממשיך זה יום שישי השלישי. זאת על רקע הדיווחים היחצ”ניים בכמה כלי תקשורת חילוניים, שטענו כי החברה בכלל מרוויחה מהמחאה נגדה.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: “באתי לבקר חולה ב’שערי צדק’. בקומת הכניסה יש ארומה ואנגל שמתחרים זה בזה על לב הרעבים. ארומה מפוצץ. באנגל העובדים מסדרים את המדפים. התפריט די דומה סנדביצים. בורקס וקפה. למרות התור הארוך העדפתי את ארומה. שירון אנגל יקפוץ לי”.

האסטרטג מני גירא-שוורץ כתב, לצד תמונות של ארגזים ומדפים עמוסים בחלות: “גם ביום שישי זה, חלות אנג’ל נותרות בערימות. וזה בחנויות בירושלים שמביאות אנג’ל, חלקן חדלו מלהביא”.

הוא הוסיף: “שמעתי כבר 3 קונים – לא חרדים – שמעירים למוכרים ‘למה אתם מביאים אנג’ל'”.

לפי פרסום אתמול  של איש התקשורת אבי גרינצייג, מאפיית אנג’ל החלה לסגור סניפים ולפטר עובדים.

לפי הדיווח, סניף אנג’ל בשכונת רמת שלמה בירושלים הוא הראשון שמשלם את המחיר ונסגר. העובדים נקראו הבוקר והוסבר להם כי בשל המצב הם מפוטרים – והסניף ייסגר כבר ב-1 ליוני הקרוב.

ההחלטה של חברת אנג’ל לסגור סניפים בירושלים פוגעת כמובן, לצד הפגיעה בחברה – גם בעובדים החרדים של הרשת, שמאבדים את מקור הפרנסה שלהם.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא להפסיק לרגע
    21/05/2023 16:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הגיע הזמן שהציבור הזה יתעורר
    מספיק להיות לפלפים בשם הדת ולחשוב שזה צדיקות.

  2. הפרשןיעקוב
    22/05/2023 07:07
    רוחי
  3. מעולה שאנגל תמשיך בצלילה