הרבנית מסאטמר אמרה ‘פרק שירה’ – ושני נכדיה הגרושים התארסו

ה'מופת' של הרבנית מסאטמר שמסעיר את החסידות: קיבלה על עצמה לומר 40 יום 'פרק שירה' ושני נכדיה הגרושים התארסו עם רווקות • צפו בתמונות משמחת האירוסין בויליאמסבורג
אלי שורץ
כ"ד אלול התשע"ד / 19.09.2014 01:30

ה’מופת’ של הרבנית מסאטמר שהפך לשיחת היום בחסידות: שני נכדים של האדמו”ר והרבנית מסאטמר – שניהם גרושים לאחר שנישואיהם עלו על שרטון – התארסו בתוך יממה עם בחורות רווקות.

איך זה קרה?

אתמול הגיע האדמו”ר מסאטמר לבורו-פארק שבברוקלין כדי לקבל ‘קוויטלאך’ מהחסידים המתגוררים בשכונה.  במהלך הביקור סיפר אחד מבאי ביתו של האדמו”ר, המתגורר בקרית יואל שבמונרו, על מה שהתרחש מאחורי הקלעים:

ביום י”א אב החליטה הסבתא, אשת האדמו”ר, הרבנית סאשה טייטלבוים, לקבל על עצמה לומר פרק שירה לזכות שני הנכדים הגרושים, כדי שימצאו את זיווגם.

“והנה”, אמר אותו מקורב, “הפלא קרה: ביום הארבעים לסיום אמירת ‘פרק השירה’ – שני הנכדים התארסו עם בחורות רווקות”.

ביום שלישי אחר הצהריים נסגר במזל טוב השידוך הראשון: הנכד של האדמו”ר – הרב זלמן לייב טייטלבוים בן אב”ד סאטמר בשכונת ויליאמסבורג, התארס עם בתו של הרה”צ רבי מענדל צבי כהנא, בן האדמו”ר מקארלסבורג וחתנו של הדיין של קרית יואל.

שמחת ‘קישור החיתון’ התקיימה בבית אבי הכלה בשכונת ויליאמסבורג,  ובשעות הערב התקיימה שמחת ‘הווארט’ בביתו של האדמו”ר מסאטמר בשכונת וויליאמסבורג, כאשר האדמו”ר הגיע במיוחד מביתו שבקרית יואל לכבוד השמחה.

פחות מימימה אחר-כך נסגר במזל טוב השידוך של הנכד השני: הרב חנניה יום-טוב ליפא טייטלבוים בן הגה”צ רבי ברוך טייטלבוים –  חתנו של האדמו”ר מסאטמר ובנו של אב”ד וואלאווע התארס עם הכלה בת הרה”צ רבי יושע שמעון ראבינאוויטש, בן האדמו”ר מקאלשין וחתן הגאון רבי דוד שווימר. שמחת האירוסין התקיימה ירושלים.

הרבנית סאשה טייטלבוים היא בתו של האדמו”ר מויז’ניץ זצ”ל, ואחותם של האדמו”רים מויז’ניץ. אחיותיה הן הרבניות מסקווירא ומבעלזא.

צפו בשמחת ה’ווארט’ שהתקיימה בהשתתפות האדמו”ר מסאטמר בשכונת ויליאמסבורג:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נושעתי מברכתה של הרבנית יפה כהן
    19/09/2014 15:06
    ציפי
  1. השמחה בשידוך בסטאמר מרגשת, אני הייתי מעוכבת שידוך כמה שנים ואין לכם מושג כמה זה קשה, וכחודשיים וחצי אחרי שהייתי אצל הרבנית יפה כהן המברכת, שברכה אותי ונתנה לי סגולות חינם, השתדכתי תודה לה’ יתברך שמו.