רובינשטיין הבטיח: יוצא למלחמה בעכברים • וידר חגג: הלחץ עזר

אריה ריבקינד
|
כ"ז אייר התשפ"ג / 18.05.2023 20:21
ראש העיר הודה בנאום מיוחד שיש “נגע עכברים בעיר” ופירט “שורת צעדי פעילות” – ובראשם מינוי פרויקטור מקצועי • תקף את וידר: “מעולם לא הציע צעד אחד מעשי חיובי. רק לא ולא” • חבר המועצה: “ניצחון ענק לתושבים. אבצע מעקב כדי לוודא שהכסף לא יעלם בג’ובים וקומבינות”

‘מכת העכברושים’ בבני ברק:  ראש העיר אברהם רובינשטיין הודה הערב (חמישי), בנאום מיוחד שנשא במועצת העיר, כי יש “נגע עכברים בעיר” – וכי “בני ברק יוצאת למלחמה”.

זאת, אחרי שרק לפני שלושה שבועות התעמת עם חבר המועצה יעקב וידר מהליכוד, שהעלה את הנושא לדיון  – וטען: “אני חושב שהעיר נקיה. נ-ק-י-ה.  העיר מצוחצחת ונקייה”.

בנאומו הערב אמר ראש העיר: “אני מבשר לתושבי העיר על שורת צעדי פעילות מקיפים חדשים:

1. אנו פועלים למינוי פרויקטור מקצועי שירכז את כל הטיפול המקצועי ודרכי בלימת התופעה.
2. הוספת עוד 100 פחים טמונים שימנעו קינון ודגירה.
3. צוות מקצועי יחד עם ‘מי ברק’ יעסוק בהחלפת מכסי ביוב וטיפול עמוק בקווי הביוב האזוריים במקומות המיועדים.
4. צוות מקצועי של הפרויקטור ימפה מחילות קינון לצורך איטום וטיפול.

כמו כן, הוא הבהיר כי “נבצע הדברה מאסיבית מקצועית ואחראית – בהתאם להנחיות”.

רובינשטיין סיפר לחברי המועצה על הישיבה שקיים היום עם השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, שהגיעה לעיר בעקבות הזמנתו של חבר המועצה וידר:  “סיימתי כעת ישיבה ארוכה עם השרה וצוות משרדה, פגישה בה הצגנו את העשייה העירונית וסיכמנו על הקמת צוות מקצועי משותף לבחינת ערוצי סיוע ופעילות משותפת. אנחנו נחושים לעשות שינוי ועושים שינוי”.

בסיום דבריו אמר ראש העיר: “השמצה והוצאת דיבת העיר רעה, היא נשק גדול של אנשים קטנים אנשים שיודעים לומר ‘מה לא’ בעצם על הכל לא, כל מה שבני ברק, אך מעולם לא הציעו צעד אחד מעשי חיובי שיש בו למען העיר לא צעד של פתרון, לא צעד של סיוע, רק לא ולא ולא ולא. בעד הנגד, אז ברוך השם, אנחנו עושים ונחושים לעשות!”

איזו בושה: השרה להגנת הסביבה סיירה בהררי הזבל של בני ברק

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד – חגג: “אחרי הלחץ העצום שהפעלתי וביקור השרה – בישיבת המועצה הערב, עסקני העירייה נאלצו להודות שקיימת מכת עכברושים וחולדות חמורה בעיר ושהעירייה נדרשת להכין בדחיפות תכנית לטיפול במכה.

“אני מברך אותם על ההחלטה החשובה. זה ניצחון ענק לתושבי בני ברק שנאלצים להתמודד בימים ובלילות עם הסכנה הזו וסוף סוף יש קצת אור בקצה המנהרה”.

וידר הוסיף: “אמרתי להם שזה לא נושא פוליטי והם יקבלו ממני את כל הגיבוי הנדרש, כדי שיצליחו למגר את המכה. במקביל, אבצע גם מעקב כדי לוודא שהכסף לא יעלם בג’ובים וקומבינות. אמשיך לעדכן”.