שמונה רבנים התמודדו על התפקיד: הרב דוד כהן נבחר לרב העיר גן יבנה

הרב הנבחר הוא בוגר הישיבות הגבוהות הנגב בנתיבות ובית שמואל בירושלים, מכהן כרב שכונה בגן יבנה, והיה שותף לפריחתה ושגשוגה הרוחני • השר מלכיאלי: "לרב העיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. הרב דוד כהן ימשיך את פעילותו לחבר את התושבים לעולמה של תורה"
יוסף גרינבוים
כ"ז אייר התשפ"ג / 18.05.2023 19:18

הרב דוד כהן נבחר הערב (חמישי) לרב העיר גן יבנה, לאחר שזכה ב-18 קולות מחברי האסיפה הבוחרת לרבנות העיר.

על תפקיד רב העיר התמודדו שמונה מועמדים: הרב אברהם קלמנטינובסקי, הרב דוד כהן, הרב מנשה מלכה, הרב מאיר אור לוי, הרב עוזיאל משה ברקוביץ, הרב שלום צוברי, הרב משה כהן, והרב יוחאי חנאסב.

הרב דוד כהן, בוגר הישיבות הגבוהות הנגב בנתיבות ובית שמואל בירושלים, מכהן כרב שכונה בגן יבנה, והיה שותף לפריחתה ושגשוגה הרוחני של העיר.

הרב כהן הקים את בית הספר התורני לבנים ובנות בגן יבנה והיה שותף להקמת כולל אברכים בעיר. הוא הוסמך לרבנות על ידי הרבנות הראשית לישראל.

בראש הוועדה לבחירת רב העיר גן יבנה עמד חבר בית הדין הגדול (בדימוס) הרב אליהו היישריק והיו חברים בה הרב שלמה בן עזרא רב המועצה המקומית מבשרת ציון, אילן סויסה, חיים אדרי, מיכל שמש, ועו”ד גליה קליין – היועצת המשפטית של המשרד לשירותי דת. את הוועדה רכז צורי פורת.

לאחר פרסום התוצאות ברך השר לשירותי דת, ח”כ מיכאל מלכיאלי, את הרב כהן.  השר אמר: “הרב דוד כהן המכהן כרב שכונה בעיר מזה שנים והיה שותף לבניינה הרוחני של גן יבנה זוכה היום לכהן פאר כרב עיר. לרב העיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. הרב דוד כהן ימשיך את פעילותו לחבר את התושבים לעולמה של תורה וינגיש יהדות מסבירה במאור פנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות