“הוא פצע אותי. אני בטראומה”: עורב תוקף נשים ברחובות אשדוד

שלוש נשים הותקפו על ידי עורב ברובע ה' ונזקקו לטיפול רפואי "נחת לי על הראש ונפלתי על הרצפה והראש שלי היה מלא בדם, זה היה מזעזע. מעכשיו אסתכל למעלה בכל פעם שבה אצא מהבית"
חרדים 10
כ"ז אייר התשפ"ג / 18.05.2023 17:19

תושבת העיר אשדוד, בשנות החמישים לחייה, שצעדה אתמול (רביעי) אחרי הצהרים ברחוב אבות ישורון ברובע ה’ לאחר שיצאה ממקום עבודתה – הותקפה.

ומי היה התוקף? עורב.

עד כה ידוע על שלוש נשים לפחות שהותקפו

על מה שהתרחש סיפרה אחת המותקפות לאתר ‘אשדוד נט’: “יצאתי מהעבודה ואני רואה אנשים מסתכלים על משהו, פתאום צועקים לי תיזהרי ואז התחילה התקיפה. העורב ירד לכיוון הראש שלי והחל לשרוט ולתקוף אותי. נפלתי לרצפה ואנשים רצו לעזור לי ומיהרו לקחת אותי משם, כדי שזה ייפסק”.

לאחר התקיפה היא נזקקה לטיפול רפואי. “נתנו לי זריקת טטנוס וכן חבשו אותי בראש לאחר שהעורב פצע אותי. אני בטראומה מכל האירוע. האנשים שעזרו לי סיפרו שלפניי הותקפו עוד שתי נשים שנזקקו לטיפול רפואי. אני מקווה שיטפלו בזה במהירות, לפני שמישהו ייפצע בצורה יותר מחמירה”.

ל’מעריב’ היא סיפרה: “יצאתי ממקום העבודה שלי והתקשרתי להזמין מונית. ראיתי אנשים עומדים בצד, והם הסתכלו עליי, לא הבנתי למה. מיד לאחר מכן הם צעקו לי להיזהר, ואז עורב נחת לי על הראש. התחלתי לרוץ ואז הוא חזר לכיווני בשנית, ונפלתי על הרצפה.

“הגיעו למקום אנשים והראש שלי היה מלא בדם. זה היה ממש מזעזע. אני עובדת באזור ולפעמים אני יושבת על ספסל ליד מקום העבודה. ראיתי כמה פעמים את העורבים שם, וסיפרו לי שהוא תקף שתי נשים לפניי.

“לא חשבתי על דבר כזה, זה לא היה עולה בדעתי”, היא מודה. “עכשיו כשאתחיל לצאת מהבית אני אסתכל כל הזמן למעלה. אני לא הלכתי לעבוד היום, חבשו לי את הראש, קיבלתי זריקת טטנוס ונתנו לי טיפול אנטיביוטי. היד מאוד כואבת לי ולא מתפקדת כרגע. נקווה שלא יהיה גרוע יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות