‘תתבע את השקרן’: ההמלצה של השר וסרלאוף לחייל שהושעה מדו”צ

השר וסרלאוף ממליץ לאיתמר ססובר, חייל ביחידת דובר צה"ל שכיהן בעבר כדובר של 'עוצמה יהודית', לתבוע את עיתונאי 'הארץ' שפרסם כי השניים נפגשו: "לא ידעתי בכלל שססובר היקר היה אצלי בלשכה ולא נפגשנו"
אריה ריבקינד
כ"ז אייר התשפ"ג / 18.05.2023 12:45

שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף מכחיש היום (חמישי) את הפרסום ב’הארץ’, לפיו נפגש עם החייל איתמר ססובר, חייל ביחידת דובר צה”ל, לשעבר הדובר של ‘עוצמה יהודית’ והשר איתמר בן גביר.

ססובר הושעה לאחר שב’הארץ’ פורסם כי נפגש עם השר וסרלאוף ועם דוברו הנוכחי של השר איתמר בן גביר.

השר וסרלאוף גם המליץ לססובר לתבוע את עיתונאי ‘הארץ’ יניב קובוביץ’ שפרסם כי הוא נפגש עמו. “מקווה מאוד שתתבע את התועמלן השקרן על השקרים שלו”, צייץ. “בינתיים שולח לך גיבוי מלא ואהבה”.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב השר: “האמת שלא ידעתי בכלל שססובר היקר היה אצלי בלשכה ולא נפגשנו, אבל שימו לב לשקרים של ה’עיתונאי’ יניב קובוביץ’: בכותרת: ססובר נפגש בכנסת עם השר וסרלאוף. בגוף הכתבה: תועד כאשר יוצא מלשכתו של השר וסרלאוף”.

ב’הארץ’ דיווח, כי “דובר צה”ל השעה חייל שרץ ברשימת עוצמה יהודית ותועד בכנסת עם גורמים במפלגה”. בכותרת המשנה נכתב: “החייל, שמשרת במערך הדוברות של אגף כוח אדם בצבא ובעברו דובר ארגון להב”ה, נפגש בכנסת עם השר וסרלאוף ועם דוברו של בן גביר”.

 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב אתמול על הפירסום ב’הארץ’ לפיו הוחלט להשעות מתפקידו בדובר צה”ל  את דוברו לשעבר, איתמר ססובר.

“הפרסום לפיו הוחלט להשעות את הדובר שלי לשעבר איתמר ססובר מתפקידו בדובר צה”ל כשכל ‘חטאו’ הוא שנפגש עם חבר אישי שלו, שהוא גם הדובר שלי, פגישה על רקע אישי לחלוטין – כפי שהם עושים מספר פעמים מדי שבוע ובמקרה לחלוטין הפעם עשו זאת בכנסת, הוא מטריד מאוד, ומעלה ריח חריף של התנכלות פוליטית”, אמר בן גביר.

השר הוסיף: “ססובר לא עבר על שום פקודה צה”לית ומן הראוי יהיה שבצה”ל יפעלו על פי הפקודות והחוק ולא על פי לחץ זר ופסול. מדהים שבצה”ל אישרו לחיילים להשתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, הפגנות פוליטיות לחלוטין, ומנגד פגישה של חייל עם חברים במשכן הכנסת הפכה לחטא כה חמור”.

בן גביר הדגיש: “זו החלטה חמורה מאוד של דובר צה”ל, שעובד בשירות עיתון הארץ. אני קורא לדובר צה”ל דניאל הגרי להחזיר את ססובר לתפקידו לאלתר. במידה ודובר צה”ל יחליט להענישו בניגוד לפקודות, ובניגוד לשכל הישר – נשקול את צעדינו בנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות