בן גביר רותח: דו”צ עובד בשירות ‘הארץ’, השעה את דוברי לשעבר

השר לביטחון לאומי זועם על החלטת דובר צה"ל להשעות את דוברו לשעבר מיחידת דובר צה"ל - רק משום שנפגש בכנסת עם הדובר הנוכחי • "במידה ודובר צה"ל יחליט להענישו בניגוד לפקודות, ובניגוד לשכל הישר - נשקול את צעדינו בנושא"
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התשפ"ג / 17.05.2023 15:44

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב בצהרים (רביעי) על הפרסום ב’הארץ’, לפיו בצה”ל הוחלט להשעות מתפקיד את דוברו לשעבר, איתמר ססובר, המשרת כיום כחייל בדובר צה”ל, וזאת אך ורק משום שפגש את דוברו הנוכחי של השר במשכן הכנסת.

השר בן גביר: “הפרסום לפיו הוחלט להשעות את הדובר שלי לשעבר איתמר ססובר מתפקידו בדובר צה”ל כשכל ‘חטאו’ הוא, שנפגש עם חבר אישי שלו, שהוא גם הדובר שלי, פגישה על רקע אישי לחלוטין – כפי שהם עושים מספר פעמים מדי שבוע ובמקרה לחלוטין הפעם עשו זאת בכנסת, הוא מטריד מאוד, ומעלה ריח חריף של התנכלות פוליטית”.

השר הדגיש: “ססובר לא עבר על שום פקודה צה”לית ומן הראוי יהיה שבצה”ל יפעלו על פי הפקודות והחוק ולא על פי לחץ זר ופסול”.

הוא הוסיף: “מדהים שבצה”ל אישרו לחיילים להשתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, הפגנות פוליטיות לחלוטין, ומנגד פגישה של חייל עם חברים במשכן הכנסת הפכה לחטא כה חמור.

“זו החלטה חמורה מאוד של דובר צה”ל, שעובד בשירות עיתון ‘הארץ’. אני קורא לדובר צה”ל דניאל הגרי להחזיר את ססובר לתפקידו לאלתר. במידה ודובר צה”ל יחליט להענישו בניגוד לפקודות, ובניגוד לשכל הישר – נשקול את צעדינו בנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות