“כאב עצום, לא נגמר”: מה גרם לח”כ מש”ס לפרוץ בבכי בוועדה? • צפו

בדיון לביטול ההתיישנות על עבירות של מעשים חמורים, חשף חבר הכנסת ארז מלול מש"ס כי קרובת משפחתו מתמודדת עם פגיעה • הוא סיפר בדמעות: "זה כאב עצום, זה כל המשפחה, כל האחים  - והפושע והרשע מסתובב לו חופשי, שזה חלק מהכאב של הנפגע והמשפחה"
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התשפ"ג / 17.05.2023 00:55

ח”כ ארז מלול מש”ס חשף היום (שלישי), במהלך דיון משותף  של ועדת החוקה והוועדה לקידום מעמד האישה על ביטול חוק ההתיישנות על עבירות של מעשים חמורים – כי קרובת משפחתו מתמודדת עם פגיעה מתקיפה.

קולו של הח”כ נשבר כאשר סיפר בדמעות: “הכאב העצום של הנפגע והמשפחה לא נגמר כל החיים. זה כאב עצום, זה כל המשפחה, כל האחים  – והפושע והרשע מסתובב לו חופשי, שזה חלק מהכאב של הנפגע והמשפחה. אין דבר כזה שזה נגמר, זה מונח לכל החיים. אני שמח שמציפים את הנושא ולא מתביישים בו. יש לעזור כמה שאפשר מבחינת המחוקק”.

וידאו: ערוץ כנסת

יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח”כ פנינה תמנו שטה אמרה בדיון: “שיתוף הפעולה בנושא בין הקואליציה לאופוזיציה הוא סמל לכך שאנחנו מסוגלים להתעלות על המחלוקות לקידום דברים שהם לשם שמים”.

הדיון עסק בהכנה לקריאה ראשונה של הצעות החוק שנועדו לקבוע שבעבירות של מעשים חמורים שנעברו באדם שהוא קטין ובעבירות מסוימות שבוצעו בנסיבות מחמירות – אין התיישנות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות