4 מיתוסים על ספות נפתחות למיטה

ישנם כאלה שמוותרים על רכישת ספה נפתחת רק בגלל מה שמספרים עליה • יש לכם הזדמנות לשדרג את חווית האירוח, אל תפספסו אותה
תוכן שיווקי
כ"ה אייר התשפ"ג / 16.05.2023 11:53

לפני שתרכשו ספה נפתחת למיטה יהיה עליכם להכיר את המיתוסים הכי פופולאריים. בגלל שמדובר על רהיט פונקציונאלי ושימושי, ישנם כאלה שהחליטו לספר עלילות ומעשיות.

האם זה אומר שמה שאנשים אומרים זה מה שיקרה במציאות? לרוב יהיה עליכם לקחת את האמירות הללו בעירבון מוגבל. רק לאחר רכישת ספות נפתחות למיטה תוכלו להבין מה מהאמירות הוא בגדר אמת. אך אנו כאן כדי להסביר לכם פחות או יותר מה אתם הולכים לקבל מעבר למיתוסים. בסוף ישנם כאלה שמוותרים על רכישת ספה נפתחת רק בגלל מה שמספרים עליה. יש לכם הזדמנות לשדרג את חווית האירוח, אל תפספסו אותה.

ספה נפתחת היא אינה ספה רגילה

אפשר בהחלט להבין מאיפה מגיעה האמירה הספציפית הזו. אך תזכרו כי כל עוד אינכם פותחים את הספה למיטה, הספה הנפתחת משמשת כמו ספה רגילה. אנשים שמגיעים אליכם להתארח לא אמורים לדעת כי מדובר על ספה נפתחת. מה שאומר שמבחינתכם תוכלו להתייחס אליה רוב הזמן כמו שאתם מתייחסים לספה הרגילה. רק כאשר תרצו לפתוח אותה יהיה עליכם להתייחס אליה כמו מיטה מפנקת. ההתייחסות משתנה בהתאם לשימוש, אך היעילות שלה תהיה טובה בכל אחד מהאופנים.

כולם רואים שמדובר בספה נפתחת

רק אם תפתחו את הספה למיטה יהיה אפשר לראות כי מדובר על ספה נפתחת. אל תצאו מנקודת הנחה כי כל מי שיסתכל על המיטה יבין כי מדובר בספה שהיא נפתחת. ספות נפתחות למיטה נראות מצוין, יש כאלה שלא ידעו שמדובר בספה שהיא נפתחת. הדרך היחידה בה הם יראו כי מדובר בספה נפתחת תהיה כאשר תפתחו אותה. עד אז הם יתייחסו אליה כספה רגילה לכל דבר ועניין, זה הפלוס הגדול שלה.

העלות של הספה הנפתחת גבוהה 

מן הסתם המחירים משתנים בהתאם לסוג הספה הנפתחת אותה תבחרו לרכוש. ספות נפתחות למיטה יכולות להגיע עם תג מחיר נמוך, אף אחד לא מחייב אתכם לשלם ביוקר. אתם אלה שקובעים מראש כמה תהיו מוכנים לשלם כדי להחליף את הספה הקיימת בבית. בחלק מהמקרים תגלו כי העלות של הספה הנפתחת תהיה זולה בהשוואה לעלות של הספה הרגילה. אין סיבה שתגיעו עם קביעה מראש כי הספה הנפתחת תמיד תהיה יותר יקרה.

קשה לפתוח ולסגור את הספה

יש כאלה שפשוט לא מסתדרים עם מנגנון פתיחה מסוים, דבר שבהחלט אפשר להבין אותו. אך תדעו כי היום מרבית החברות שמייצרות ספות נפתחות למיטה עושות מאמצים רבים להקל עליכם. מה שאומר שתמצאו מנגנונים פשוטים לתפעול, כאלה שלא יצריכו מכם הבנה מעמיקה. עם זאת חשוב תמיד לבחון איך הספה נפתחת ונסגרת עוד לפני הרכישה שלה. תוודאו כי אתם מבינים איך משתמשים בה ואיך מנצלים את כל הפלוסים שטמונים בה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות