מכת העכברושים בבני ברק: עוד תושב ננשך ונזקק לטיפול רפואי

התושב ננשך ברגלו ונזקק לטיפול • יעקב וידר: "הזמנתי את השרה להגנת הסביבה לסיור וביקשתי להכריז על בני ברק כ'איזור מסוכן' - ולהוציא צו שמחייב את העירייה לטפל מיידית בבעיה" • "העסקנים התנתקו לחלוטין מהמציאות. עסוקים רק בג'ובים, וקומבינות ופשוט לא מסוגלים לנהל עיר"
יוני גרין
כ"ד אייר התשפ"ג / 15.05.2023 11:11

מכת העכברושים המכה בעיר בני ברק ממשיכה להחמיר: הלילה (שני) ננשך תושב נוסף בעיר ברגלו – ונזקק לטיפול רפואי.

זאת, לאחר מספר מקרי נשיכה חמורים שאירעו לאחרונה בעיר ובהם גם ילדים בני שנתיים וארבע שננשכו בגן הילדים ונזקקו לטיפול רפואי.

כל מי שחי או מבקר בעיר בני ברק נתקל בתופעה של אלפי עכברושים מתרוצצים בחדרי מדרגות, מדרכות, פחי זבל וחוצים כבישים. אבל לקברניטי העיר זה ממש לא מפריע.

בעקבות כך, פנה היום יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, שנאבק בחודשים האחרונים באדישות של ראשי העיר מול האיום, אל השרה להגנת הסביבה, ח”כ עידית סילמן, שמשרדה אחראי על הטיפול בזיהומים ומפגעים סביבתיים חמורים – והזמין אותה לסיור דחוף בבני ברק.

וידר ביקש מהמשרד להגנת הסביבה להכריז על בני ברק כ”איזור מסוכן” ולהוציא צו שמחייב את עיריית בני ברק לטפל מיידית במכת העכברושים בעיר.

וידר תקף את הנהלת העירייה: “במקום להפנות את כל המשאבים העירוניים למיגור המכה הנוראית ושיקום התשתיות – עסקני העירייה מטיילים בחו”ל וטוענים שהעיר נקייה ומצוחצחת”,

הוא הוסיף: “העסקנים התנתקו לחלוטין מהמציאות. הם עסוקים רק בג’ובים, וקומבינות ופשוט לא מסוגלים לנהל עיר”.

תושב בני ברק שננשך. צילום: באדיבות

לפני שבועיים, אחרי שפורסם תיעוד מחריד של 10 עכברושים שנלכדו במלכודת דבק שהניח בעל חנות ירקות בבני ברק – פרסמה עיריית בני ברק ‘הודעת דוברות’ מיוחדת, בה היא מודה – לאחר תקופה ממושכת של הכחשה – כי “מכת העכברים בעיר הינה תופעה קשה ומטרד מדאיג”.

זאת לאחר שחבר מועצת העיר יעקב וידר, שהעלה את הנושא לדיון במועצת העיר מספר פעמים, זכה לתגובות לעג.

כך, למשל, במהלך דיון שהתקיים לפני חודשיים, אמר וידר: “אנשים שולחים לי תמונות של עכברושים שמסתובבים מתחת למיטות של הילדים. אנשים שפוחדים לצאת מהבית כי חדר המדרגות מוצף בעכברושים”.

בתגובה, ראש העיר צחק, וסגנו חנוך זייברט גיחך: “יש ספירה של העכברים?”

בדיון נוסף בו טען וידר כי “משלמים ארנונה כמו בניו יורק, ומקבלים שירותים כמו בעזה” – ראש העיר אברהם רובינשטיין התעמת איתו וטען: “אני חושב שהעיר נקיה. נ-ק-י-ה. העיר מצוחצחת ונקייה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מכת ספלינטייר העכברוש
    15/05/2023 13:42
    אביהו
  1. זה נשמע כמו הצגה או סרט. העיר באמת מלאה בכול מקום הכי חשוב במכולות וסופרים ששם הם חוגגים. ירקות עוגות פיתות לחם בקיצור טועמים מהכול.ואז אנחנו צרכים לקנות את זה ולאכול. פשוט איכס. לא היה פעם שהלכתי לקנות משהו וראיתי הרבה נגוס מישהו כבר אכל. בעל המקום מייואש לא יודע מה הפיתרון ואנחנו סובלים חיידקים ומחלות גם בגינות של הבית ובכניסות בדיוק כמו שאמרו פה זה הכול אמיתי. כול עכבר כמו חתול ולא מפחדים מנסה לגרש אותם הם תוקפים. השתלטו על העיר. מאוד מסוכן

  2. וידר אתה הצדיק האמיתי תעלה את זה בערוץ 14 אין להם בושה בוא לשכון ה' בלילות
    15/05/2023 18:42
    בקשה להעביר להרב וידר
  3. בבקשה להעביר להרב וידר האיש היקר שאכפת לו בא לשכון ה’ לבר אילן לבתים החדשים שבונים בתחילת בר אילן תראה שם מאורת עכברושים שרצים בבניינים של ריינס בא לבר אין מרכז החשוכה לקלישר החשוכה שם הם חוגגים יחד עם מכת הג’וקים שכון עלוב ומסריח שמשלמים מיסים אבל לאף אחד לא איכפת כי הקדקודים גרים בשכונת אור החיים המוארת והנקייה למשעי הרב וידר אם לא תצא אם זה לתקשורת הויזואלית הם יצחקו עליך ועלינו

  4. זה לא חדש בב"ב
    15/05/2023 18:45
    דוד
  5. מי שהיה פעם באזור מאפיית ויז’ניץ בעיר ראה את העכברים המתרוצצים שם…

    • ר.ג   17/05/2023 17:07

      מחרידדדד…הדברה דחוף