“כמה נמוך”: רביב דרוקר ועמית סגל בעימות רותח על הסקרים החדשים

שני הפרשנים הפוליטיים הבכירים, עמית סגל מערוץ 12 ורביב דרוקר מערוץ 13, התעמתו בטוויטר - אחרי פרסום סקרי המנדטים במהדורות החדשות • "עוד לא נולד הנושא שאתה לא מבין בו"
אבי כץ
כ"ד אייר התשפ"ג / 15.05.2023 10:17

עמית סגל מערוץ 12 ורביב דרוקר מערוץ 13, שני הפרשנים הפוליטיים הבכירים, התעמתו אמש (ראשון) בטוויטר – אחרי פרסום סקרי המנדטים במהדורות של הערוצים.

סגל תקף את חדשות 13 בגלל הסקר ששודר במהלך חג הפסח, אז הוצגה תמונת מנדטים דרמטית לרעת נתניהו, בניגוד לנתונים שהוצגו אמש – וצייץ: “חודש חלף מאז ‘הסקר שכמותו לא נראה מאז מלחמת לבנון ה-2’ בחדשות 13 – וגוש נתניהו התחזק שם מ-46 ל-56 מנדטים.

“כל מי שמבין בדעת קהל יודע שאין תזוזות כאלה של התרסקות ב-10 מנדטים ואז המראה שוב בתוך חודש.

“וכל מי שלמד סטטיסטיקה יודע מה שווה חריגה כזו. אבל איך אמר לי פעם רזי ברקאי על מישהו? הוא הביא שני פרסומים בלעדיים – גם את הסקופ וגם את ההכחשה”.

רביב דרוקר מיהר לענות לו: “עוד לא נולד הנושא שאתה לא מבין בו, אבל היו המון מקרים בהם היו תנודות דרמטיות בזמן קצר, בנט ירד מ-24 ל-6 מנדטים, בטח כשסקר אחד נעשה זמן קצר אחרי פיטורי גלנט וסקר שני אחרי מבצע צבאי לכאורה מוצלח.

“מקווה שכשהסוקר שלכם מגיע עם תנודה משמעותית בסקרים, אתה לא אומר להם – לא הגיוני, תחזור עם מספרים אחרים”.

הוא הוסיף: “כל הסקרים יישרו קו עם המגמה שקמיל הראה, כולל חדשות 12”.

בהמשך התייחס דרוקר לכך שבסקר חדשות 12 רשם נתניהו זינוק במדד להתאמה לראשות הממשלה מול בני גנץ, וצייץ: “‘כל מי שמבין משהו בדעת קהל’ יודע שלא יכולה להיות תזוזה של עשרה אחוזים תוך שבוע…כמה נמוך הוא עוד יירד…”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות