לפיד הסית והשתלח: “זה מושחת, זו כניעה לסחטנות חסרת בושה”

ראש האופוזיציה משתלח בחרדים בגלל הכספים הקואליציוניים לחינוך החרדי: "נתניהו מכר לחרדים ולסמוטריץ' את הכלכלה הישראלית ואת עתיד הילדים שלנו בשביל להישאר בשלטון" • "זה הכסף של הציבור היצרני. הכסף ישמש רק לדבר אחד: לצ'פר את החברים של סמוטריץ' וגולדקנופף"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התשפ"ג / 14.05.2023 15:00

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (ראשון) בחריפות  את אישור הכספים הקואליציוניים בישיבת הממשלה.

לפיד השתלח: “13.5 מיליארד שקלים הממשלה הזו מחלקת לעצמה, בכספים קואליציוניים. כספים קואליציוניים תמיד היו, אבל לא שום דבר שמתקרב לזה. זה מושחת, זה חסר אחריות, זו כניעה לסחטנות חסרת בושה.

”13.5 מיליארד שקל זה הכסף של הציבור היצרני בישראל. במקום להשקיע אותו בחינוך של הילדים שלנו, בהורדת יוקר המחיה הבלתי נסבל, במנועי צמיחה כלכליים, במיגון מעונות יום בעוטף עזה, הם משקיעים אותו בקניית קולות”.

לפיד הוסיף להסית: ”במקום לעודד הצלחה ואחריות כלכלית, הם החליטו לשדוד את הארנונה של הערים שמובילות את הכלכלה הישראלית, ולהעביר את הכסף למצביעים שלהם. הכסף הזה ישמש רק לדבר אחד: לצ’פר את החברים של סמוטריץ’ וגולדקנופף. רק אבי מעוז יקבל 285 מיליון שקל למימון הסתה נגד נשים ולהט”בים.

לפיד. צילום: דוברות

”מדובר בהמשך המהפיכה המשטרית באמצעים כלכליים. נתניהו מכר לחרדים ולסמוטריץ’ את הכלכלה הישראלית ואת עתיד הילדים שלנו בשביל להישאר בשלטון”.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הגיב  לטענות האופוזיציה בכניסה לישיבת הממשלה: “ד”ש מה-53 מיליארד שקל למנסור עבאס…”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התקציב
    14/05/2023 16:22
    א ש
  1. כדאי שתשתוק כי אתם מנסים לקחת תקציב ולהעביר לפליטים

  2. כמה רעל ושנאה האיש מייצר
    14/05/2023 21:55
    איכס
  3. זה פשוט לא יאומן, שאדם שעשה בגרות מלאה תואר ראשון ושני, קצין קרבי מצטיין, מדבר בכזאת ריקנות ושנאה