סקר: 61% נותנים ציון טוב לראש הממשלה על ניהול מבצע ‘מגן וחץ’

50% מהנשאלים בסקר חדשות 12 חושבים שהמערכה חיזקה את ההרתעה מול עזה • מחצית מהציבור סבור כי האיום של בן גביר לא השפיע על ההחלטה לצאת למבצע
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התשפ"ג / 13.05.2023 21:16

מסקר שפורסם ב’אולפן שישי’ בחדשות 12 עולה, כי מרבית הציבור מעניק ציון טוב לראש הממשלה על ניהול המערכה של ‘מגן וחץ’ – שיעור דומה סבור כי ההרתעה מול עזה התחזקה בעקבות המבצע.

לשאלה מה לדעתך על ישראל לעשות כעת – השיבו 54% מהציבור יש להמשיך במבצע ככל שיידרש, 29% מהציבור חושב שיש להגיע להפסקת אש בהקדם ו-7% סבורים שיש להיכנס קרקעית לעזה, 10 % השיבו שאינם יודעים מה יש לעשות כעת.

לשאלה האם אתה תומך בעסקת שבויים שבה ישראל תשחרר אסירים, כולל מחבלים, תמורת השבת הנעדרים וגופות המחבלים – השיבו 40% מהציבור כי הם תומכים בכך, ו-34% השיבו שהם מתנגדים. 26% מהנשאלים השיבו שאינם יודעים.

61% מהנשאלים השיבו שהם נותנים ציון טוב לראש הממשלה על ניהול המערכה בעזה עד כה, 30% נותנים לנתניהו ציון רע על ניהול המערכה ו-9% לא יודעים.

כמחצית מהציבור סבור שישראל חיזקה את ההרתעה מול עזה במבצע ‘מגן וחץ’, 35% מהנשאלים סבורים שישראל דווקא לא חיזקה את ההרתעה, 14% לא יודעים.

לשאלה אם האיום של השר בן גביר השפיע על ההחלטה לפתוח במבצע – מחצית מהציבור סבור כי איומו לא השפיע, אך 28% סבורים כי איומו אכן השפיע. 22% מהנשאלים לא יודעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות