מוט ברזל וסכין: אישום נגד צעיר ושני קטינים מבני ברק שחטפו ושדדו

כתב אישום הוגש נגד ישראל משה, בן 24 מבני ברק,  ושני קטינים נוספים  תושבי העיר, בגין חטיפה ושוד של צעיר חרדי  לפני כשבועיים, לאור יום בבני ברק • כתב האישום מגולל את המעשה הסדיסטי
חרדים 10
כ"א אייר התשפ"ג / 12.05.2023 16:26

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל משה, בן 24 מבני ברק,  ושני קטינים נוספים  תושבי העיר, בגין חטיפה ושוד של צעיר חרדי  לפני כשבועיים, לאור יום בבני ברק.

לפי כתב האישום, משה והקטינים קבעו להיפגש עם המתלונן וארבו לו בבני ברק, לאחר שככל הנראה אחד הקטינים, שהוא אחיה של בת זוגו לשעבר של הקורבן, התכוון לפגוע בו עקב פרידתם.

כשהגיע למקום, השלושה הכו את הקורבן באמצעות מוט ברזל, שדדו אותו, חטפו אותו ברכבו ואיימו עליו.

לפי כתב האישום, בני החבורה יצרו קשר באמצעות ה’אינסטגרם’ עם המתלונן, כשהם מתחזים, וקבעו להיפגש עמו בבני-ברק. לאחר שבני החבורה הבחינו שהמתלונן הגיע עם רכבו, הם לעברו על אופניים וקורקינט – ושניים מהם, שהיו רעולי פנים, התנגשו עם האופניים בחזית רכבו של המתלונן וגרמו נזק ברכב.

אחר כך  הם פתחו את דלת הנהג והכו אותו, באמצעות מוט ברזל. בהמשך הם שלפו את המתלונן מרכבו והמשיכו לתקוף אותו, כשבמקביל משה מונע ממנו להימלט ודוחף אותו למושב האחורי.

בשלב זה התיישב אחד הקטינים במושב הנהג, למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, בעוד תוקף נוסף שנשא עמו סכין התיישב לצד המתלונן במושב האחורי. הקטין החל בנסיעה מהרחוב לחורשה סמוכה, כאשר משה נוסע רכוב על קורקינט בסמוך אליהם. במהלך נסיעתם לחורשה, הצמיד אחד התוקפים את הסכין לגרונו של המתלונן, ואמר לו שאם ידבר “יתפור אותו”, וזאת במטרה להטיל עליו איימה ולמנוע את התנגדותו. הקטין תיעד מעשה זה בטלפון הנייד.

בהמשך מגולל כתב האישום כיצד בני החבורה הובילה את החטוף מהחורשה אל אתר בנייה סמוך,  שם דרשו ממנו כסף תמורת החזרת מכשירו הנייד.

מאחר ולא היה בידו סכום הכסף הדרוש, הורתה החבורה למתלונן להיכנס לרכבו, כשאיתו שניים מהם, ולנסוע לכספומט בבני-ברק, שם מסר לידיהם 1,000 ש”ח.

בשלב זה הורתה החבורה למתלונן להיכנס לרכבו, ולנסוע חזרה לחורשה. לאחר שיצא מרכבו בהוראתם הם תקפו אותו, כאשר אחד הקטינים הכה אותו באמצעות מוט הברזל.

בני החבורה איימו על המתלונן כי אם יחשוף את מעשיהם ויתלונן למשטרה, יפגעו בו, וציינו כי הם יודעים היכן הוא ובני משפחתו מתגוררים – ושיחררו אותו, לאחר שהחזירו לו את הטלפון הנייד.

בשל מעשי הנאשמים נגרמו למתלונן סימני חבלה חיצוניים בשוק השמאלית, נפיחות ושטף דם באמה השמאלית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות