אתמול ריסס גז-פלפל לעבר צלם וכתבת בת”א – וכבר ‘חטף’ אישום

תושב ת"א בן 41, קרא לעבר כתבת מערוץ 13 "תזהרי עם הדבר הזה, יותר גרוע מאלג'זירה", ואחר כך תקף אותה ואת הצלם • תוך יממה הגישה המשטרה נגדו כתב אישום הכולל אישומי תקיפה, איומים ושתי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש
חיים טוויל
כ' אייר התשפ"ג / 11.05.2023 16:05

אתמול (רביעי) בשעות הבוקר עצרו שוטרים, תושב ת”א בן 41, אשר אותר לאחר דיווח של צלם וכתבת, כי תקף אותם בגז פלפל.

המעצר בוצע לאחר שהצלם והכתבת התלוננו במשטרה על התלונה. חוקרים פתחו בחקירה ממנה עלה, כי בעת שהמתלוננים התכוננו לשידור חי בטיילת, עבר הנאשם במקום כשהוא קורא לעבר המתלוננת: “תזהרי עם הדבר הזה, יותר גרוע מאלג’זירה”.

בהמשך, חטף ספוג עם הלוגו של הערוץ שהוצמד למיקרופון – ואמר: “לכי תתלונני עליי” והמשיך ללכת.

כשהמתלונן ניגש אליו להשיב את הספוג, תפס בצווארו ואיים: “מה תעשה עכשיו, מה אתה רוצה ** ****, תזמין משטרה, רוסי מסריח” ,דחף את המתלונן ונצמד אליו, כשהמתלונן הודף אותו ממנו.

הנאשם עזב את המקום, חזר כעבור מספר דקות מצוייד במיכל גז פלפל ואמר למתלונן: “את מי אתה חושב שאתה דוחף, למה מי אתה, על מי אתה בא”.

כשהמתלונן ניסה לסובב את המצלמה לכיוונו היכה בו בידיו, ריסס לעבר שני המתלוננים גז פלפל שגרם לצריבה בעיניהם – ונמלט מהמקום.

עם סיומה של החקירה, הגישה היום יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת”א, כתב אישום כנגד הנאשם, תושב ת”א, בן 41, הכולל אישומי תקיפה, איומים ושתי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש.

בנוסף ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות