“איזה תקלה וטעות?”: כשעמידרור תקף את ערוץ 13 בשידור חי • צפו

האלוף (במיל') יעקב עמידרור תקף בראיון בערוץ 13 את הכותרות האנטי ישראליות: "זה היה אצלכם, זה היה ב'ידיעות אחרונות'. משרתים את החמאס דרך הכותרות האלה" • ומה ענה כשהמגישה ניסתה להזכיר שחדשות 13 התנצלו על הטעות?
חרדים 10
כ' אייר התשפ"ג / 11.05.2023 11:13

האלוף (במיל’) יעקב עמידרור תקף במהלך ראיון עם ליאור קינן בחדשות 13 – את הערוץ, בעקבות הכותרת שהופיעה בדיווח על חיסול המחבלים ברצועת עזה,  בה נכתב: “באישור ראש הממשלה – נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילה”.

הערוץ התנצל על הכותרת, המאשימה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהריגת נשים וילדים.

עמידרור אמר: “המדיה הישראלית כמובן מאוד רגישה. היא מפרסמת כל מיני תמונות שהיא צריכה להתנצל עליהן 200 פעם ולפטר עשרה אנשים, כאילו מדינת ישראל אישרה רצח אזרחים. זה היה אצלכם, זה היה ב’ידיעות אחרונות’. משרתים את החמאס דרך הכותרות האלה”.

כשהמגישה ניסתה להזכיר כי חדשות 13 התנצלו על הטעות – הוא השיב: “איזה תקלה וטעות? זה הרי ברור שמישהו עשה בכוונה. הוא לא התבלבל בכותרות ושם ה’ במקום ו'”.

קודם לכן תקף עמידרור בציניות את שעות השידור הרבות בערוצי החדשות, שלא מחדשות דבר: “לדעתי זו בכלל קונספירציה של המדיה הישראלית כדי שיהיה לה שעות שידור והיא תוכל לדבר הרבה שעות בלי ש-90% מהאנשים יודעים להוסיף שום אינפורמציה חדשה, אבל מוכרחים לדבר. זה חלק מהחיים הדמוקרטיים, אז אני חושב שזו קונספירציה בכלל בין הג’יהאד האיסלאמי למדיה הישראלית שיהיה על מה לדבר. אחרת איך יהיו עוד תוכניות? ואיך אנשים יוכלו לעלות? איך אני אוכל לדבר בטלוויזיה? ועוד אנשים אחרים? אנחנו לא יודעים הרי שום דבר יותר מהאדם ששומע אותנו, אבל יש לנו הזדמנות לדבר ולהופיע ויש משדרים מיוחדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות