באמצע ‘מגן וחץ’: פרומה גלנט ע”ה, אמו של שר הביטחון, נפטרה בגיל 88

השר יואב גלנט קיבל בשורה קשה: אמו פרומה ע"ה הלכה לעולמה בגיל 88 ''נפטרה בשיבה טובה, כשהיא מוקפת בילדיה ובנכדיה'' • נתניהו ספד: "פרומה שרדה את זוועות השואה, עברה את המסע המפרך לישראל על סיפון האקסודוס והקימה משפחה לתפארת"
חיים טוויל
כ' אייר התשפ"ג / 11.05.2023 10:45

באמצע מבצע ‘מגן וחץ’: שר הבטחון יואב גלנט התבשר הבוקר (חמישי) בבשורה הקשה על פטירתה של אמו פרומה ז”ל בגיל 88.

פרומה גלנט לבית סגל, שורדת שואה ילידת פולין, העפילה לארץ על סיפון האוניה אקסודוס ובנתה חיים ומשפחה בארץ ישראל.

טרם נקבע מועד הלוויתה.

גלנט כתב בחשבון הטוויטר שלו: ”אמא שלי, פרומה גלנט לבית סגל, הלכה לעולמה הבוקר. היא נפטרה בשיבה טובה, כשהיא מוקפת בילדיה ובנכדיה. יהי זכרה ברוך”.

מלשכת גלנט נמסר:  “שר הביטחון גלנט ממשיך לעסוק בנושאים המבצעיים באופן שוטף”.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד:  “משתתף באבלו של חברי שר הביטחון יואב גלנט על מות אמו פרומה. סיפור חייה הוא סיפור השואה והתקומה. שורדת שואה שהעפילה ארצה באקסודוס ובנתה כאן חיים ומשפחה למופת. זכיתי לארח אותה בבית הנשיא והתרגשתי מסיפור חייה ומהעובדה שהעבירה לדור הבא את החובה לשרת ולהגן על עמנו. תנחומיי למשפחתה”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “בשמי, בשם רעייתי שרה ובשמם של חברי סיעת הליכוד, אני שולח תנחומים מעומק הלב לחברינו, השר יואב גלנט ,על פטירתה של אימו פרומה ז”ל. סיפורה של פרומה הוא סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני. היא שרדה את זוועות השואה, עברה את המסע המפרך לישראל על סיפון האקסודוס והקימה משפחה לתפארת שבנה הוא שר הביטחון של מדינת ישראל. יהי זכרה ברוך”.

במהלך המשבר בין נתניהו וגלנט, פורסם סרטון בו שוחח השר עם אימו – שחיזקה אותו אחרי שראש הממשלה הודיע לו על פיטוריו. “אני מקווה שהכל יהיה בסדר. כשיהיה משהו טוב תצלצל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות