סמוטריץ’ תקף את לפיד: “על בסיס מה אתה קורא לעצור את המבצע?”

שר האוצר סמוטריץ' על קריאת לפיד לעצור: ""זה מגחיך בעיקר את עצמו. איזו תמונת מודיעין אתה מכיר?" • "הפגיעה בג'יהאד היא טובה וגדולה. בינתיים המטרה שלנו מושגת, התמונה נראית טוב"
חרדים 10
כ' אייר התשפ"ג / 11.05.2023 10:25

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ התייחס הבוקר (חמישי) בראיון ברדיו 103FM לקריאה של יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד לעצור את מבצע ‘מגן וחץ’ ברצועת עזה.

סמוטריץ’ אמר: “זה מגחיך בעיקר את עצמו. על בסיס מה אתה קורא לעצור את המבצע? איזו תמונת מודיעין אתה מכיר? המבצע יסתיים ברגע שאנחנו נחשוב שזה מה שנכון וטוב למדינת ישראל ואזרחיה”.

הוא הוסיף: “אני חושב שאני משפיע מאוד, גם בנושא הביטחון. אני לא ראש הממשלה, אני לא שר ביטחון, אני משקיע 99% מזמני במשרד האוצר אבל אני חושב שאני משפיע. יש דיוני קבינט והרבה דיונים בפורומים שהם מעבר לקבינט”.

לדבריו, “בינתיים אנחנו משיגים טוב את היעדים שהגדרנו במבצע. הפגיעה בג’יהאד היא טובה וגדולה. בינתיים המטרה שלנו מושגת, התמונה נראית טוב”.

לפיד קרא בראיון לרשת ב’ לעצור את המבצע הצבאי בעזה: “המבצע מוצדק. לפני כמה ימים ירו מאה רקטות ובשביל לשקם את ההרתעה צריך להגיב. אין הישגים מידיים שמדינת ישראל זקוקה להם כרגע מהמבצע הזה. יש תוצאות יפות למבצע וצריך לעצור עכשיו”.

האזינו לריאיון המלא עם לפיד בכאן רשת ב

מטוסי קרב של חיל האוויר חיסלו לפנות בוקר את עלי ע’אלי, מפקד הכוח הרקטי של הג’יהאד האסלאמי ברצועת עזה, בזמן שהיה בדירת מסתור בחאן יונס. בתקיפה חוסלו גם שני מחבלים שהיו עימו בדירת המסתור – אחד מהם אחיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות