הפרשן יעקב ברדוגו ייעץ לנתניהו לפני נאום החזרת גלנט לתפקיד

איש התקשורת יעקב ברדוגו ייעץ לנתניהו בקריה בתל אביב - שעתיים לפני שהודיע כי שר הביטחון לא יפוטר • ברדוגו ייעץ לנתניהו גם בנושא הרפורמה המשפטית ותמך בעצירת החקיקה
חרדים 10
י"ט אייר התשפ"ג / 10.05.2023 09:21

איש התקשורת יעקב ברדוגו, פרשן בערוץ 14 וברדיו ‘גלי ישראל’, ייעץ לראש הממשלה בנימין נתניהו בקריה בת”א – שעתיים לפני נאום החזרת יואב גלנט לתפקיד שר הביטחון.

לפי דיווח של מיכאל שמש ברשת ב’ הבוקר (רביעי), ברדוגו זומן להתייעצות דחופה בלשכת ראש הממשלה בקריה, לפני נאום החזרת יואב גלנט לתפקיד שר הביטחון.

ברדוגו סבר שלא צריך לפטר את גלנט ואמר גם בהתבטאויות פומביות כי צריך לשים את הביטחון לפני הכול.

ב”כאן חדשות’ דווח השבוע, כי ברדוגו נפגש עם ראש הממשלה בכמה הזדמנויות לצורך ייעוץ בנאומים והצהרות. בין היתר ייעץ לנתניהו בענייני הרפורמה המשפטית ותמך בעצירת החקיקה.

בנוסף, הוא היה זה שייעץ לראש הממשלה למנות את השרה מאי גולן לקונסולית בניו יורק – מהלך שנתניהו בסוף חזר בו ממנו.

נתניהו פיטר את גלנט ב-27 במרץ, לאחר שקרא לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית, בזמן ביקור נתניהו בלונדון. כשבועיים לאחר מכן, ב-10 באפריל, נתניהו הודיע בנאום בקריה שהשר יישאר בתפקידו ואמר: “היו מחלוקות בינינו, אפילו קשות, אבל השארתי אותן מאחורינו. נמשיך לעבוד יחד”.

ברדוגו מסר בתגובה על הדיווח כי נפגש בכמה הזדמנויות עם נתניהו ויעץ לו: “כששמעתי על מינוי מאי גולן צחקתי, כששמעתי על מינויו של אסף זמיר לקונסול בניו יורק בממשלה הקודמת, בכיתי”.

לשכת נתניהו סירבה להגיב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות