ראש השב”כ חשף: סיכלנו חוליה שייצרה רקטות בג’נין

ראש השב"כ רונן בר סיפר בהצהרה יחד עם ראש הממשלה על סיכול חוליית הטרור לפני מספר שבועות: "חברי התשתית נעצרו והודו" • "אין לנו כוונה להפוך את עפולה או שקד ליעד לירי תלול מסלול"
חיים טוויל
י"ט אייר התשפ"ג / 09.05.2023 21:54

ראש השב”כ רונן בר חשף הערב (שלישי), במהלך ההצהרה שנשא לאחר ישיבת הקבינט יחד עם ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ”ל –  כי מערכת הביטחון סיכלה ניסיון לייצר בג’נין רקטות שישמשו לפגוע ביהודים בעומק ישראל.

הוא התייחס לאחד המחבלים שחוסלו, טארק עז א-דין, שהיה אחראי על מערך הטרור של הג’יהאד האיסלאמי ביהודה ושומרון אותו הכווין מעזה.

“טארק עז א-דין פעל להעתיק את הטרור בעזה ליהודה ושומרון והפעיל למעלה מ-20 חוליות שמטרתן היתה לפגוע בישראלים. רוב הפעילות שלו לא היתה מוכרת לציבור אבל היתה מוכרת לנו היטב”, סיפר בר.

הוא הוסיף:  “בשבועות האחרונים סיכלנו חוליה באזור מחנה הפליטים ג’נין שכבר החלה לייצר רקטות ומשגרים על מנת לבצע ירי רקטי גם משטחי השומרון לעבר ישראל. אנחנו רואים בזה תקדים מסוכן. חברי התשתית נעצרו והודו”.

הוא הדגיש: “אין לנו כוונה להפוך את עפולה או שקד ליעד לירי תלול מסלול”.

לדבריו, “בחודשים האחרונים נעצרו מספר רב של מחבלים מהג’יהאד האסלאמי שאחראים לכמות גדולה מאוד של התרעות לפיגועים. מעצרם מנע את מימוש הפיגועים. אין לנו זמן להמתין בהגנה מפני המפגעים אנחנו פועלים בהתקפה מול המשלחים שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות