החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

בנק, ניקיון, כובע, בגדים, הצורפים, תזונת תינוקות, סתימות, שיחות טלפון, קופת חולים, עיצוב שולחן • מההטבות של בנק פאג"י ועד טיפים קטנים של פעמית סטור
תמי גיל
כ"ב אלול התשע"ד / 17.09.2014 18:02

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר בנק פאג”י, מקבוצת הבינלאומי משיק הטבה חדשה – פטור מעמלות פקיד וערוץ ישיר למשך חמש שנים לכל הפותח חשבון משכורת.

ההטבה היא תחנה חמישית במסגרת קמפיין התחנות שיצר גל התעניינות והביא לקוחות חדשים רבים הגיעו לסניפי הבנק הפזורים בכל מוקדי הערים והישובים החרדיים.

בתכנית שלושת התחנות של בנק פאגי הלקוחות מחולקים לפי התחנות השונות במעגל החיים החרדי, לכל אחד מהשלבים מציע בנק פאג”י חשבון עם הטבות המתאימות בדיוק לשלב בו הוא נמצא בחיים.

בנק פאג”י, מקבוצת הבינלאומי הינו הבנק הדתי היחיד בישראל ועשרים ואחד סניפיו ושלוחותיו פרוסים ברובם במרכזי הערים והשכונות החרדיות ברחבי הארץ.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר בכל שנה סוד מציעה בתקופת החגים מבצעים בכלל קטגוריות המותג. בין היתר: ניקוי שירותים: סוד נוזל לשירותים: 2 ב- 15 ש”ח,  כדוריות:  3 ב- 20 ש”ח, ג’ל לאסלה: 3 ב-20  ₪, נוזלי כלים: נוזל כלים בודד 5.90 ש”ח, שלישייה ב-17.90 ₪, כביסה: אבקה 7 ק”ג- מחיר 32.90 ש”ח, מרכך כביסה מרוכז: מחיר מבצע 10 ₪. בתקופת החגים יש חגיגת מבצעים בכלל הקטגוריות.

חברת הנקל סוד בע”מ מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של דטרגנטים, טואלטיקה, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ-1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית.

בהנקל סוד בע”מ נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מבית Schwarzkof, לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת כובעי ‘בלמונטי’ מציגה לציבור הרחב כובע עגול (‘הייך’) ייחודי. חתנים ובני משפחתם, חתני בר מצוה, וכל המתחדשים לקראת החגים יוכלו למצוא בחנויות רשת בלמונטי כובעים עגולים איכותיים שיילוו אותם לאורך זמן.

קולקציית הכובעים אותם ניתן להשיג בחנויות הם הכובעים המהודרים ביותר, מהמחלקה הראשונה של הכובעים לבני תורה ואברכים, עם רמת גימור מוקפדת ומושלמת. הכובעים מיוצרים בעבודת יד ושמורים בקפדנות בקופסה איכותית השומרת על איכות הכובע משלב העיצוב.

הנהלת הרשת מייחסת חשיבות רבה למחיר ריאלי של המגבעת, וקבלת תמורה מלאה למחיר אותו משלם הלקוח ביחס להשקעה והעלות של חומרי הגלם. כך שלא פלא שבני תורה ואברכים שמכבדים את עצמם בחרו להתחדש דווקא במגבעת של ‘בלמונטי’, כאשר בכך הם רגועים ובטוחים שהכובע יוצר בידיים המקצועיות ביותר.

בתוך כך, מהנהלת הרשת נמסר כי המעבדה לחידוש, ניקוי וגיהוץ מגבעות מכל הסוגים פתוחה לקהל הרחב וכי ניתן למסור כובעים באחת מחנויות הרשת בבני ברק, באשדוד ובחנות הדגל בירושלים, כאשר הלקוחות נהנים מטיפול אישי בידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הכובעים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת האופנה סימפלייף מבית סאקס משיקה את קולקציית סתיו חורף 2014, המורכבת מקבוצות בעלות אפיון שונה מעט זו מזו, בעיקר בסוג הבד ובזמן המתאים למזג האוויר ולעונה, כאשר כל הקולקציה כמכלול מתקשרת יחד, לא רק בתוך עצמה אלא משתלבת ונטמעת היטב בשילובים מוצלחים עם קולקציית הלאקז’רי של SACK’S.

בין השאר מציגה הרשת את Second Skin-  100% כותנה סופימה בסריגת ריב, Cotton Supima- 100% כותנה ג’רזי, Linen 100%- 100% פשתן במראה מגורען, נשפך. כבכל עונה, מוקדשת קבוצה אחת או יותר בקולקציית סימפלייף להרכבת “מערכת לבוש”.

ה”חליפה” עובדת בשבילך, הדיטיילים בהשראת עולם המחויטים-כיסים, צווארון, כפתרה נסתרת, מגיע בשחור מלאנז’ (צילום: קובי מהגר).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר אוירת החג העילאית, ההתרגשות, הציפייה, התפילות, סעודות החג המשפחתיות. לכבוד החג, ‘הצורפים’ מזמינים אתכם ליהנות מהנחה מיוחדת לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים – 30% הנחה על כל פריט לבחירתך.

חברי מועדון הלקוחות של ‘הצורפים’ ממשיכים ליהנות – הנחות ענקיות על מבחר פריטי כסף מיוחדים של הצורפים רק לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.

היכנסו עכשיו לאחד מסניפי ‘הצורפים’, הצטרפו למועדון ‘הצורפים’, ותוכלו ליהנות מהמחירים המיוחדים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מטרנה, החברה המובילה בתזונת תינוקות, השיקה הקיץ  שני מוצרים חדשים בסדרת מחיות הפירות – מחיות פירות בתוספת דגנים מלאים.

המחיות הינן  בטעמים שתינוקות ופעוטות אוהבים במיוחד – מחית בננה, תפוחי עץ ודגנים מלאים בשלב 3, ומחית תפוחי עץ ודגנים מלאים בשלב 2. הדגנים שבמחיות מהווים דרך מצוינת להציע דגנים ראשונים לתינוק. החשיבות של הוספת הדגנים במחיות היא בעיקר לצורך החשיפה לדגנים ולגלוטן.

בנוסף, מחיות מטרנה עם דגנים הן אופציה נהדרת לגוון בטעמים המוצעים לתינוק. במבחני טעימה זכו המוצרים החדשים לציונים גבוהים ולתגובות חיוביות במיוחד. כל סדרת המחיות עשויה מפירות וירקות טבעיים שנבחרו במיוחד עבור מזון תינוקות, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר ומלח וללא חומרי טעם וריח. פרווה – בכשרות בד”צ מהדרין בראשות הרב רובין.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרוצים למנוע סתימות חוזרות ונשנות בכיור ובאמבטיה? אחת לשבוע שפכו לתוך פתח הכיור, כוס מלאה של סנו אינסטלאטור נוזלי, בתוספת כוס מים חמים.

סנו אינסטלטור נוזלי לתחזוקה מונעת, פותח סתימות בצנרת הניקוז. המוצר הינו בתוספת ז’אוול, חומר צמיגי, יעיל לעבודה ממושכת על דפנות הצנרת.

סנו אינסטלאטור נוזלי, מסיר שומנים, מסיר ריחות ביוב ושומר על צנרת פתוחה.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר הקרובים שלכם כבר ממתינים לאיחולי ‘שנה טובה’ המסורתיים? השנה תוכלו לבצע את השיחה לחו”ל במחיר מוזל.

לקראת השנה החדשה, משיקה בזק בינלאומי מסלול ייעודי למגזר החרדי של שיחות לחו”ל במחיר מוזל ושפה פרסומית חדשה “014 בזק בינלאומי – רק בשורות טובות!”

במסגרת המסלול החדש – ‘מסלול בשורות טובות’, יוכלו לקוחות הנרשמים לחבילה הייחודית ליהנות משיחות לחו”ל ללא הגבלה במחיר של 7.90 ₪ בלבד לחודש. ההטבה שבמסגרת המסלול המיוחד, תינתן למחייגים לטלפונים נייחים בעשר מדינות שונות ביניהן: ארצות הברית, בריטניה, בלגיה, ארגנטינה, צרפת, קנדה, שוויץ, גרמניה, הולנד ואוסטריה.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ביום ב’ הגיעו לביקור משותף נציגי כל קופות החולים במגזר החרדי בבית שמש לביקור להעמקת הקשר בין תושבי בית שמש ומרכז רפואי קפלן מקבוצת הכללית. המפגש נערך בעידודו ובהשתתפותו של ח”מ ומחזיק תיק בריאות בעיריית בית שמש ישראל סילברטון.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ יעקב יהב, הציג בפני המשתתפים את קצב התפתחותו המרשים של בית החולים הנותן מענה אולטימטיבי לתושבי האזור, כאשר עם השינויים האחרונים בנתיבי התחבורה, נמצא קפלן כמרכז הרפואי המוביל וקרוב ביותר לבית שמש.

המשתתפים סיירו בבית החולים לילדים, במיון הילדים החדש, בחדרי ההלם והטראומה החדשים, במח’ טיפול נמרץ ילדים, במח’ אשפוז יום כירורגי ובבית הכנסת המפואר של בית החולים, אשר הושקעו בו משאבים רבים.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר  החגים כבר כאן ופעמית סטור, הרשת הגדולה בארץ למוצרים חד פעמיים, מעניקה טיפים קטנים אך חשובים לשיפור מראה השולחן וליצירת אווירה חגיגית ומרוממת: הוסיפו אלמנט אישי על ידי עיצוב אישי לכל אורח – דבשייה אישית, חלה קטנה על כל צלחת, או כרטיס אישי עם ברכה לשנה טובה, כדי ליצור שולחן אלגנטי ואחיד בחרו אלמנט אחד שיחזור על עצמו במרחב האירוח של כל סועד- תפוח קטן, רימון או דבשייה.

בשולחן חגיגי שכזה, נגיעות של צבע – כמו הנחת תפוחים דקורטיביים, מקפיצים את המראה ובולטים על רקע המפה הלבנה.

גם תפוח ורימון אמתיים יכולים לעשות את העבודה, שלבו מפיות מעניינות.  על מנת להעניק לשולחן מראה חגיגי ומיוחד תשתמשו בחבקי מפיות בצורת רימון או תפוח, שלבו בין כלי הגשה בגבהים שונים וכך תיצרו שולחן מעניין: מקמו קערה או מגש גדול על רגל במרכז השולחן בכדי לתת את האווירה החגיגית שרציתם.

השימוש בקערה על רגל לא רק יוצר מראה מעניין, אלא גם חוסך מקום על השולחן – מפנה מקום ונוכחות לשאר הצלחות והמגשים.

ולסיום – זכרו את כללי סידור הכלים והסכו”ם בארוחה: סדר הסכו”ם – שני סכינים מצד ימין, סכין קטנה חיצונית וסכין גדולה פנימית. ליד הסכין הקטנה מניחים את הכף. מצד שמאל של הצלחת שמים את שני המזלגות – מזלג גדול פנימי ומזלג קטן חיצוני. הכוסות תמיד תהיינה מצד ימין לצלחת. אפשר גם להניח גביע יין ולידו כוס נמוכה למשקה קל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות