“כל כך מרגש אותי המקום הזה”: כוכבת הילדים בקבר הרבי מליובביץ’

מיכל ויצמן, 'כוכבת ילדים' השוהה בימים אלה בסבב הופעות בניו יורק, ניצלה הפוגה בעבודה כדי לעלות ולהתפלל על ציונו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל • "לפני שש שנים הגעתי לכאן והתפללתי חזק חזק, וכשחזרתי לישראל אחרי מספר חודשים התבשרתי שאני בהיריון עם תאומים"
חרדים 10
י"ז אייר התשפ"ג / 08.05.2023 13:28

כוכבת הילדים” מיכל ויצמן, השוהה בימים אלה בסבב הופעות בניו יורק, ניצלה הפוגה בעבודה כדי להתפלל – כמו רבבות המבקרים ב’תפוח הגדול’ – בקברו  של הרבי מליובאוויטש זצ”ל בבית העלמין על שם מונטיפיורי בקווינס.

“סיימתי עכשיו את ההופעה בניו יורק”, סיפרה ויצמן ל-340 אלף עוקביה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, “וממש התעקשתי להגיע לכאן, לקבר של הרבי מליובאוויטש”.

היא סיפרה בדמעות מדוע יש למקום ערך סנטימנטלי עבורה: “הגעתי לכאן בערך לפני שש שנים כל הדרך מישראל. הגעתי לכאן והתפללתי חזק חזק, וכשחזרתי לישראל אחרי מספר חודשים התבשרתי שאני בהיריון עם תאומים, עם ריף וריי שלי. ואני עומדת כאן עכשיו רגע לפני שאני נכנסת וזה כל כך מרגש אותי המקום הזה. אז תודה על הזכות”.

לאחר מכן, מיכל נכנסה ל’אוהל’ ותיעדה את עצמה מדליקה נרות ומתפללת, כשהיא פונה לעוקבות שלה ומבקשת מכל מי שרוצה שתתפלל עבורה, לשלוח לה את שמה ואת שם אימה. “אני אתפלל מעומק ליבי”, הבטיחה.

כתבת ‘ישראל היום’ ענבל חייט  ציינה, כי בעוד שעבור ויצמן ניכר היה כי מדובר בחוויה מרגשת, לא כל הגולשים התחברו לכך שצילמה את עצמה במקום הקדוש ובמהלך התפילה.

“מה זה נותן לצלם את עצמך לעולם מתפללת?”, כתבה בכעס אחת הגולשות. “גם את הרגע הזה שהוא עוצמתי שלך ושל הבורא אי אפשר להשאיר מחוץ לעולם? בחייי לא מובן”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות