“יש קצת בלאגן”: זו הסיבה שנתניהו בסבב שיחות עם ח”כים מהליכוד

נתניהו עורך בימים אלה סבב שיחות תחזוקה עם ח"כים ממפלגתו • המטרה: להימנע מהפתעות בהצבעות על התקציב ולחדד מסרים בראיונות
חרדים 10
ט"ז אייר התשפ"ג / 07.05.2023 09:41

שיחות התחזוקה של נתניהו: אחרי חודשים שהתאפיינו בשיח בלעדי ברפורמה המשפטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו החל בימים האחרונים לערוך סבב שיחות עם חברי כנסת בליכוד – במטרה להימנע מהפתעות בהצבעות הקריטיות על התקציב.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

יהודה שלזינגר דיווח בעיתון ‘ישראל היום’, כי בליכוד עובדים בשבועות האחרונים על שינוי סדר היום של הממשלה.

אחרי שהמושב הראשון אופיין בהתמקדות ברפורמה המשפטית, כעת בצמרת המפלגה מעוניינים להתמקד בסדר יום ביטחוני וכלכלי, לקראת העברת התקציב.

כחלק מהמאמץ הזה, בשבוע החולף הגיעו לפגישות עם נתניהו לא מעט חברי ליכוד, ביניהם חברי הכנסת רביבו, ואטורי ודלאל. בימים הקרובים יימשך סבב הפגישות עם ח”כים ושרים.

בשיחות עם הח”כים מבקש נתניהו לחדד מסרים לקראת ראיונות שהם מקיימים בתקשורת.

בנוסף הוא מבקש לחזק את הקשר איתם לקראת ההצבעות על התקציב, כך שלא יהיו לו “תקלות” או חברים שיכינו “הפתעות” והתנגדויות.

מדובר בהצבעות קריטיות לעתיד הממשלה, שלפי החוק תיפול אם התקציב לא יאושר סופית בכנסת.

“יש קצת בלאגן במפלגה וצריך לעשות סדר”, אומר גורם בכיר בליכוד, “אנשים עוד מדברים רק על הרפורמה המשפטית ויש נושאים אחרים על סדר היום. שומעים כל מיני ח”כים וח”כיות שמדברים על העניין הביטחוני, למרות שהם לא מבינים כלום. צריך לחדד מסרים. חוץ מזה יש הצבעה על התקציב וכל ח”כ הופך להיות מלך, נתניהו רוצה לדאוג שלא יקרה לו מקרה נפתלי בנט, שלא יהיו לו בעיות עם הח”כים”.

כחלק משינוי סדר היום מתכנן נתניהו לערוך מסיבת עיתונאים משותפת עם שר הכלכלה ניר ברקת, במהלכה יודיעו על צעדים הקשורים לפתיחת השוק והקלה ברגולוציה. למסיבת העיתונאים עוד לא נקבע תאריך, שכן עדיין בוחנים האם ניתן להביא בשורה משמעותית בתקציב הנוכחי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות