שיקלי נגד עמי אשד: קצין סורר. מועל בתפקיד ומחבל בסדר הציבורי

שר התפוצות תקף את מפקד מחוז תל-אביב שאיפשר למפגיני השמאל לחסום את נתיבי איילון • "כל דקה שהוא לובש מדים היא אות קלון למשטרת ישראל" • איש תקשורת על מחאת השמאל: "בתמונות רואים מחאה דלילה מאוד"
אריה ריבקינד
י"ג אייר התשפ"ג / 04.05.2023 15:12

שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי תקף היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו את מפקד מחוז תל-אביב ניצב עמי אשד – על שאיפשר למפגיני השמאל לחסום את נתיבי איילון.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

שיקלי כתב על רקע ההפגנות שלא צברו תאוצה כמו בשבועות קודמים: “כישלון קולוסאלי של מיליציות אהוד ברק ומשרד היח”צ הבינוני-מינוס המלווה אותו. אובדן מומנטום ואפס היענות ציבורית אותנטית”.

השר הפנה אצבע מאשימה כלפי מפקד מחוז תל אביב והאשים אותו בפגיעה בסדר הציבורי: ”הנכס החיוני שלהם שבאמת מייצר פגיעה בסדר היום זה קצין סורר במשטרת ישראל שמועל בתפקידו ומחבל באופן שיטתי בסדר הציבורי וברווחת אזרחי ישראל. קצין שכל דקה שהוא לובש מדים היא אות קלון למשטרת ישראל”.

איש התקשורת אריאל שנבל הגיב על המחאה היום: “בתמונות רואים מחאה דלילה מאוד. הכתב שואל את המוחה האם המחאה מתעייפת. הכותרת בערוץ 13: ‘מדינה במחאה’. כמה עליבות, כמה שקר, כמה הנדוס תודעה. כמה”.

בהמשך הוסיף: “אני מסיים את הצפייה בדבריו של השדרן באולפן לכתבת בשטח: ‘גם את רואה את המפגינים המעטים אך הנחושים’. בקיצור רק חסר שערוץ 13 יתחילו לשלוח כתבים להתדפק על דלתות אנשים שירדו כבר לרחוב להפגין. ‘מדינה במחאה’ כמובן עדיין הכותרת”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות