“אני בז לו! שישלם מחיר”: הח”כים החרדים תומכים בחרם על ‘אנג’ל’

צובר תאוצה: הפוליטיקאים החרדים מצטרפים לקריאות במגזר החרדי להחרים את רשת 'מאפיית אנג'ל' • גפני: "לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם" • מקלב: "פעיל בהסתה כנגד הציבור החרדי - צריך לשלם מחיר"
אריה ריבקינד
י"ג אייר התשפ"ג / 04.05.2023 13:46

הפוליטיקאים החרדים מצטרפים לקריאות במגזר החרדי להחרים את רשת ‘מאפיית אנג’ל’, בגלל ההשתתפות של עמר בר לב, יו”ר דירקטוריון רשת המאפיות, בהפגנת ‘השיוויון בנטל’ הבוקר סמוך לישיבת פוניבז’ וביתו של מרן ראש הישיבה הגרי”ג  אדלשטיין.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

ח”כ משה גפני הגיב: “לעומר בר לב ולאנג’ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה”.

גפני הוסיף: “אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר”.

גם יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי רטווט את הציוץ של הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין – עם הקריאה להחרים את חברת אנג”ל.

ח”כ יעקב אשר הגיב: “עומר, כנראה ששוב התבלבלת. אתה כבר לא פוליטיקאי. כמייצג חברה ציבורית הנך מחוייב לנהוג בכבוד בלקוחותיה ולא לפגוע ברגשותיהם.

“אם אנג’ל החליטה שהצרכנים החרדים אינם רצויים בעיניה, היא מוזמנת לפרסם זאת על מדפי הלחם בסופר, ולא במחאה מבישה מול ביתו של מנהיג עולם התורה”.

סגן השר אורי מקלב על עמר בר לב: “אדם שהיה בתפקידים ציבוריים כאיש פוליטי וכשר בממשלה וכעת בתפקיד ניהולי ומסחרי מביע עמדות קיצוניות כלפי הציבור החרדי והימין, תוקף ציבור, בא להפגין ושותף פעיל בהסתה כנגד הציבור החרדי – צריך לשלם מחיר”.

שר הרווחה יעקב מרגי התייחס גם הוא לסערה: “הבעלים של אנג’ל צריך להבין שאם הוא רוצה כושר קניה גדול של כלל החברה הישראלית הוא צריך לומר ליו”ר מועצת המנהלים החדש שלו עומר בר-לב שהסידור עבודה החדש שלו נועד רק כדי שלא ישתעמם בגילו ולא שיסב נזקים כלכליים לחברה שלו.

“להפגין מול ביתו של מנהיג ציבור חרדי גדול זו פגיעה ברגשות, זו פרובוקציה ועל זה יצא הקצף. המפגינים רוצים להוביל לקרע בעם, למאבק חרדים חילונים”.

ראש העיר ביתר עילית ויו”ר פורום רשויות חרדיות מאיר רובינשטיין: “הפגיעה החמורה בגדולי ישראל, בדמות אותו שר לשעבר, שעמד כאחרון האנרכיסטים מול ביתו של מרן גדול הדור, היא חוצפה ונבזות מן המדרגה הראשונה.

“מאיש כזה, שמכהן כיו”ר דירקטוריון חברת אנג’ל, אין לנו שום ציפיות. אבל מחברה שהציבור החרדי הוא מגדולי צרכניה, מצופה עוד היום להודיע על סילוקו של האיש מתפקידו הציבורי, ולא, אנו נקדם בכל הכוח את החרם על החברה. לא נפרנס את הפוגעים בכבודה של תורה!

“לא נושיט את הלחי השניה! הציבור החרדי מפסיק לשתוק!”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הדבר היחיד שאני מסכים
    04/05/2023 16:07
    פינחס
  1. שאנג’ל חייבת לפטר את בר לב כדי שהחרדים לא יממנו אותו הוא עשה זו כפרטי ואנג’ל לא אשמים לדעתי למרות שטעו מאוד שמינו אותו כל המעשים והאמירות בממשלה הקודמת אם לא יפטרו אותו הם יהיו מאוד לא הגונים וכפויי טובה
    אבל לפטר אותו בגלל זה לא בטוח כי הם לא אשמים כנ”ל המחאה לא הפריעה לי כל כך למרות שמול שופטי בג”ץ לא היו נותנים להפגין
    ואין הבדל בין בעל תפקיד לאחר כי הר”ג הוא נחשב לחשוב

  2. התפוח לא נפל רחוק מהעץ.
    04/05/2023 21:57
    איש יהודי
  3. בזכרוני, לפני כ-50 שנה כשאביו של ‘ערל הלב’ הזה היה שר המשטרה, בעיצומו של יום ט’ באב, עמד בכניסה לרחבת הכותל המערבי, ביחד עם חבר קציני משטרה וברוב חוצפתו בהתרסה מלאה ובחוסר התחשבות שתה ביום הצום לעיני המתפללים ששרויים בצום. הייתי אז בחור צעיר, ועד היום “מחזה מביש זה” לא מש מזכרוני.
    לא פלא שקוץ הגדל בגינת קוצים זו, נראה ומתנהג כמו שמתנהג.
    “קו ברלב” כבר נפל פעם אחת….

  4. מדינת הלכה
    05/05/2023 04:17
    ה ישמור
  5. זה מה שנהיה כאן

  6. טרוף
    05/05/2023 09:36
    Tiz
  7. פורקים את הזעם…
    “לא יודעים אם הכשרות שלהם בסדר”
    לא יודעים מה זאת תורה…
    דיקטטורים !!!!!

  8. המאפייה החדשה הקבועה שלי
    05/05/2023 11:38
    וואט
  9. חבורה של צבועים בשחור