בר לב הפגין נגד הגרי”ג אדלשטיין: קריאות להחרים את ‘אנג’ל’

השר לשעבר עמר בר לב, שמונה ליו"ר דירקטוריון 'מאפיית אנג'ל', צייץ בגאווה על השתתפותו בהפגנת 'השוויון בנטל' מול בית מרן הגרי"ג אדלשטיין - ועורר זעם • ברשתות החברתיות קוראים להחרים את הרשת: "הציבור החרדי לא אמור לתת פרס למי שמכה בו. אפשר להסתדר גם בלי אנג'ל"
יוני גרין
י"ג אייר התשפ"ג / 04.05.2023 12:46

עמר בר לב, השר לבטחון פנים לשעבר  שמונה החודש ליו”ר דירקטוריון ‘מאפיית אנג’ל’, השתתף היום (חמישי) בהפגנת ‘השוויון בנטל’ ליד ביתו של מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין בבני ברק.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

בחשבון הטוויטר שלו התגאה בר לב, לצד תמונה: “עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה’אין שוויון בנטל’ שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית”.

ההפגנה של בר לב עוררה זעם רב בציבור החרדי – וברשתות החברתיות החלה מחאה הקוראת להחרים את רשת המאפיות – שצוברת מאות שיתופים ותגובות.

כתב ‘קול חי’ אבי רבינא צייץ: “יו”ר דירקטוריון אנג’ל מפגין מול ביתו של מנהיג הציבור החרדי הרב אדלשטיין ועוד מנופף בכך… הציבור החרדי לא אמור לתת פרס למי שמכה בו. אפשר להסתדר גם בלי אנג’ל”.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין צייץ: “למה הוא לא הולך להפגין בירושלים מול בד״צ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר. אני קורא לכל חברי הליטאים (חסידים גם יכולים להצטרף למרות שלא הפגינו מול אדמו״ר) להחרים את אנג׳ל. לא חסרים תחליפים”.

עורך עיתון ‘משפחה’, יוסי אליטוב: “אם יו״ר הדירקטוריון של מאפיית אנג׳ל מגוייס למסע של הסתה ושיסוי נגד החברה החרדית, בלי נדר אני לא אצרוך מהם יותר לחם של שנאה. שימצאו אנטישמיים שיפרנסו אותם”.

יועץ התקשורת אבי גרינצייג: “כמה טיפש צריך להיות יו”ר דירקטוריון של חברה שנתח גדול מההכנסות שלה מגיע מהמגזר החרדי, כדי ללכת להשתתף בהפגנה פרובוקטיבית מול הציבור הזה ומול בית המנהיג הרוחני שלו? רק על הטיפשות הזו מגיע לבר לב לעוף מהתפקיד”.

גם יועץ התקשורת  איציק סודרי הצטרף: “בעולם של ייעוץ תקשורת וניהול משברים הפיגוע הזה של בר-לב במפעל בו הוא עובד זה הולך להיות מורכב וקשה. אנג׳ל יצטרכו לעשות המון כדי לכפר על הטמטום של היו׳ר שלהם”. 

אבי בלומנטל, מבכירי יועצי התקשורת במגזר: “בציבור החרדי מתחיל להתגלגל כעת חרם על מאפיית אנג׳ל. לאדם פרטי זה לא פשוט. אם מעוניינים שיצליח, הראשונים שצריכים לעצור הזמנות אלו הישיבות – הלקוחות המסחריים הכבדים של המאפיה”.

הח”כ לשעבר מיכאל בן ארי: “אם הדירקטור של אנג’ל מוביל קמפיין הסתה נגד החרדים. למה שהחרדים לא יעברו לאכול לחם ברמן? ומה שיישאר לאנגל שיתנו לבר לב לאכול, הוא נראה רעב”.

עמר בר לב מונה ליו”ר דירקטוריון של מאפיית אנג’ל במקום את דוד שביט ששימש כיו”ר החברה במשך תשע שנים, והודיע על התפטרותו בינואר האחרון.

לפי ‘כלכליסט’, שביט שעזב רשמית את התפקיד בסוף פברואר 2023 קיבל שכר שנתי בגובה 120 אלף שקל – שכרו של בר לב יהיה זהה לזה של היו”ר היוצא.

ירון אנג’ל, בעל השליטה בחברה הציבורית, נימק את המינוי: “עמר מאד מוכשר, הוא עשה תפקידים מאד חשובים גם בצבא וגם אחרי שירותו הצבאי והיה השר לבטחון פנים הטוב ביותר שהיה בישראל. יש לו ניסיון ניהולי, כמי שעמד המשרד לבטחון פנים ואנחנו חושבים שהוא עשה את זה בהצלחה. זה יותר מורכב מלעמוד בראש מאפיית אנג’ל. אנחנו מאפיה, אבל יו”ר הדירקטוריון לא צריך כישורים להכין פיתה”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עומר בר לב
    04/05/2023 14:32
    נבד
  1. הבן אדם חושב מאוד מאוד לאט ואחרי שמגיע להחלטה הרבה פעמים היא 180’ מעלות מההכיון הבריא

  2. ירושלים החרדית !
    04/05/2023 16:40
    צ.א.
  3. טיפש אחד זרק אבן לבאר – אלף חכמים לא יצליחו להוציאו, דני אנג’ל המייסד של המאפיה הגדולה רקם יחסים טובים עם לקוחותיו החרדים, שהסתפקו בלחם שחור. בא נכדו, ממשיכו במשפחה ומציב אויב מס’ 1 ללומדי התורה לנהל את המאפי’ה. טיפש שכמוך.

  4. החרם לא יעבור
    04/05/2023 18:08
    הגאונה מוילנא
  5. חרם מגוחך. מה הקשר בכלל בין מוצרי אנג’ל לבין מעשה של בר לב כאיש פרטי??? רואים שזו מלחמה של “שארית ישראל” בהכשר הבד”צ המהודר של אנג’ל, וכדרכם להחרים הכשרים מהודרים, וכפי שניסו להחרים ההכשר המהודר של הגר”מ לנדא זצ”ל ולא עלתה בידם.

  6. התפוח לא נפל רחוק מהעץ. בזכרוני, לפני כ-50 שנה כשאביו של 'ערל הלב' הזה היה שר המשטרה, בעיצומו של יום ט' באב, עמד בכניסה לרחבת הכותל המערבי, ביחד עם חבר קציני משטרה וברוב חוצפתו בהתרסה מלאה ובחוסר התחשבות שתה ביום הצום לעיני המתפללים ששרויים בצום. הייתי אז בחור צעיר, ועד היום "מחזה מביש זה" לא מש מזכרוני. לא פלא שקוץ הגדל בגינת קוצים זו, נראה ומתנהג כמו שמתנהג. "קו ברלב" כבר נפל פעם אחת….
    04/05/2023 19:48
    איש פשוט
  7. התפוח לא נפל רחוק מהעץ.
    בזכרוני, לפני כ-50 שנה כשאביו של ‘ערל הלב’ הזה היה שר המשטרה, בעיצומו של יום ט’ באב, עמד בכניסה לרחבת הכותל המערבי, ביחד עם חבר קציני משטרה וברוב חוצפתו בהתרסה מלאה ובחוסר התחשבות שתה ביום הצום לעיני המתפללים ששרויים בצום. הייתי אז בחור צעיר, ועד היום “מחזה מביש זה” לא מש מזכרוני.
    לא פלא שקוץ הגדל בגינת קוצים זו, נראה ומתנהג כמו שמתנהג.
    “קו ברלב” כבר נפל פעם אחת….

  8. אני חילוני
    05/05/2023 13:12
    איתן
  9. גם אני ובני משפחתי מחרימים את אנגל

  10. מאפיית אנג'ל
    05/05/2023 18:42
    אורי כדורי
  11. אני ממליץ לציבור לממן משאית לחם ממאפית אנג’ל ולהניח את תוכן המשאית ליד ביתו של עומר ברלב. ימ”חש!!

  12. ניקי
    30/05/2023 17:15
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  13. אז מה קורה עכשיו עם החרם?