מנגישים המידע לעולי מירון: קו טלפוני עם מענה אנושי לכל השאלות

במשרד ירושלים ומסורת ישראל ופרויקטור מירון, השיקו קו טלפוני עם מענה אנושי, בו יענו לכל השאלות הנוגעות לסדר העליה למירון, ביום ל"ג בעומר • היוזמה מצטרפת לפעולות נוספות של הנגשת המידע לכלל הציבור
חרדים 10
י"ב אייר התשפ"ג / 03.05.2023 16:26

 לקראת הילולת הרשב”י במירון: משרד ירושלים ומסורת ישראל ופרויקטור ההילולא מודיעים על השקת קו טלפוני מיוחד, בו ניתן  לקבל מענה אנושי על כל השאלות הרלוונטיות לקראת ל”ג בעומר.

כחלק מהמלצות ועדת החקירה הממלכתית, עלה הצורך לקדם את ההסברה לציבור על כללי הזהירות וההנחיות בנוגע לקיום ההילולא בבטחה, ובפעילותם של השר מאיר פרוש והפרויקטור יוסי דייטש, שמו השנה דגש מיוחד על מנת להנגיש את המידע לכלל הציבור.

כך, מלבד הפרסום הנרחב בכלי התקשורת, גם הפיקו עלון מיוחד, אותו הפיצו בדיוור ישיר בכל הריכוזים החרדיים, על מנת לוודאות כי כל הציבור נחשף להנחיות, ויידע להקפיד עליהם, כמו בנוגע לזמן השהייה במירון, דרכי ההגעה בתחבורה הציבורית, ופיזור האירועים גם למתחם ההילולא המורחב.

כחלק מהפעילות, הוחלט להשיק קו טלפוני מיוחד שמספרו *4502, בו יתנו נציגים שהוכשרו במיוחד להכרת כל פרטי המתווה, מענה אנושי לכל שאלה אפשרית.

המוקד במספר *4502 יפעל השבוע, עד ליום שישי, בין השעות 09:00 בבוקר עד 21:00 בערב, וביום שישי, מהשעה 09:00 בבוקר עד 14:00 בצהריים.

בשבוע הבא – השבוע של ל”ג בעומר, המוקד ייפתח בצאת השבת בשעה 22:00, ויפעל רצוף, 24 שעות ביממה, עד ליום שלישי, מוצאי ל”ג בעומר, בשעה 24:00 בחצות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות