גנץ בעוטף: לא נתקוף את הממשלה, אני יודע שצה”ל תקף ותקף הרבה

גנץ בשער הנגב: "לא נתקוף את הממשלה כל עוד היא תנהל מדיניות נכונה" • "אם ארגוני הטרור טועים לחשוב שבגלל מחלוקת בחברה הישראלית הם יפרו את השקט - הם ירגישו שהם טועים מהר מאוד"
חיים טוויל
י"ב אייר התשפ"ג / 03.05.2023 13:36

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע היום (רביעי), יחד עם ח״כ אלון שוסטר ואופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב – לסיור במועצה האזורית שער הנגב ובאזור התעשייה המשותף עם שדרות.

רוצה להיכנס אל רבי שימען ביום הילולא? כאן תרכוש את הכרטיס

בסיום הביקור אמר  גנץ: “הגענו לכאן להביע הזדהות ותמיכה עם תושבי הדרום והעוטף שלאורך שנים עומדים באתגרים ביטחוניים ועושים את זה בצורה טובה – ואני שמח לראות שיש גם התפתחות לאורך השנים בעשרות אחוזים נוכח המציאות הביטחונית.

“על מנת שזה יקרה חייבים להקפיד על שני מרכיבי עשייה מול הרצועה – לשמר מדיניות ביטחונית אגרסיבית והתקפית על כל הפרה ביטחונית, לצידה להבטיח רף הומניטרי ורווחה כלכלית איפה שמתאפשר וככל ששקט. האיזון הזה חשוב”.

גנץ הבהיר: “אנחנו לא נהיה בני ערובה של ארגוני הטרור בעזה. אם הם טועים לחשוב שבגלל מחלוקת בחברה הישראלית הם יפרו את האיזון – הם ירגישו שהם טועים מהר מאוד.

על התגובה הישראלית הרפה לירי הרקטות –  אמר גנץ: “לגבי היומיים האחרונים אני יודע שצה״ל תקף ותקף הרבה. אני רוצה להגיד – אנחנו נתנהג כגוף אחראי, נגיד מה שנראה לנו שצריך לעשות, לא נתקוף את ממשלת ישראל כל עוד היא תנהל מדיניות נכונה גם בצד האזרחי וגם בצד הביטחוני”.

סיעת עוצמה יהודית החליטה שלא להגיע להצבעות בכנסת היום,  ותקיים ישיבת סיעה מיוחדת בעיר שדרות בעקבות ”התגובה הרפה בעזה הלילה”.

ח”כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית פתח לשכה פרלמנטרית בעיר שדרות. ”התגובה הרופסת של צה”ל בוודאות מזמינה את הסבב הבא שימשיך ויפגע בחיי ילדינו ובמרקם החיים התקין של תושבי העוטף והדרום”, אמר כהן.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות