כיבוד לאירועים בעסקים: רכישת מגשי אירוח

בטח יש לכם לא מעט שאלות אודות כיבוד לעסקים. בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של 'דליס' פה, כדי לעשות לכם סדר
תוכן שיווקי
י' אייר התשפ"ג / 01.05.2023 13:34

אתם מעוניינים לעשות אירוע בעסק ותוהים איך לגשת בצורה נכונה אל עניין הכיבוד. ככל שאנחנו מדברים על רכישת והכנת מגשי אירוח אנו מדברים על עבודה המיועדת למקצוענים.

אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות כיבוד לעסקים – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דליס פה לעשות לכם סדר.

מתי נרצה להזמין כיבוד לעסקים?

בעלי עסקים רבים תוהים מתי הם ירצו להזמין כיבוד לעסקים, הלכה למעשה אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו רואים מגוון רחב של מקרים בהם בעלי עסקים פונים לחברות קייטרינג המתמחות בתחום לשם הזמנת כיבוד לעסקים.

בין המקרים אנו נראה:

• ערבי גיבוש וחברה – עסקים רבים פועלים ללא לאות לשם חיזוק הקשרים החברתיים והזיקה לעסק שלהם ומייצרים מפגשים שונים במהלך השנה, לרבות ערבי גיבוש וערבי חברה. באירועים אלו לרוב אנו נשלב אטרקציות לצד כיבוד מזמין ואיכותי (בחירה נכונה של חברת קייטרינג תהפוך את הכיבוד לנושא המדובר ביותר של הערב)

• הרמת כוסית – אחד מן העובדים מתחתן, החברה הונפקה בבורסה ו/או כל סיבה אחרת להרמת כוסית – אין מן הנמנע שאנחנו נרצה להוסיף כיבוד איכותי ליד.

• HAPPY HOUR – מסורת בשנים האחרונות בקרב משרדים ועסקים רבים. ב-Happy Hour השבועי יוכלו ליהנות העובדים שלכם מכיבוד טעים ואיכותי.

כמה יעלו לנו מגשי אירוח לעסקים?

אתם מעוניינים לרכוש כיבוד לאחד מן האירועים העסקיים שלכם אך תוהים כמה כיבוד שכזה עשוי לעלות לכם. על מנת לדעת את המחיר בצורה הטובה ביותר אנו נרצה לאפיין את הצרכים העסקיים שלנו – מה הוא התקציב שלנו, מי הם קהל המוזמנים שיגיע אל האירוע, מהי כמות המוזמנים, סוג הקייטרינג אותו אנו נהיה מעוניינים להזמין (קייטרינג חלבי לדוגמא) ועוד מגוון רחב של משתנים.

על מנת לאמוד את המחיר בצורה הטובה ביותר אנו ממליצים לכם לפנות אל אנשי המקצוע של דליס, אשר יאפיינו יחד איתכם את הצרכים שלכם תוך כדי התחשבות בתקציב ובטעימות גבוהה.

מגשי אירוח חלביים – האם קיים דבר כזה?

מגשי אירוח חלביים הפכו בשנים האחרונות לביטוי שגור וחלק בלתי נפרד מן עולם הקולינריה הישראלי. דרך מגשי אירוח חלביים אנו יכולים לתת טאץ’ למגוון רחב של מטבחים (המטבח הצרפתי והאיטלקי מהווים דוגמא מעולה). כיום קייטרינג חלבי דליס נותן לכם את האפשרות לרכוש מגשי אירוח חלביים המתאימים לכל אירוע, חוסכים לכם זמן הכנה ולוגיסטיקה מורכבת, נותנים לכם לבחור מתוך מבחר רב ומגוון של מאכלים – דגים, פסטות, פיצות, מרקים לצד היצע נוסף של מאכלים. כמו כן אנו למדים כי מגשי אירוח חלביים עוזרים לשלב בצורה מושלמת בין טעימות גבוהה לבין מחיר אטרקטיבי ונגיש.

“היכן ניתן למצוא כיבוד כשר לעסקים?”

עניין הכשרות הוא עניין חשוב במיוחד ואנו למדים כי מרבית האנשים בישראל שומרים כשרות גם אם אינם בהכרח שומרים שבת. לכן אין מן הנמנע שאנחנו נרצה שגם אותם אנשים יוכלו ליהנות מן הכיבוד. כתוצאה מכך אנשים רבים תוהים האם ניתן למצוא כיבוד כשר לעסקים, כיום אנו רואים מגוון רחב של כשרויות. קייטרינג דליס הינו קייטרינג חלבי בעל כשרות מהדרין בד”צ בית יוסף מה שהופך אותו לבחירתם של אלפי עסקים בישראל.

אמרתם כיבוד לעסקים –  אמרתם דליס

דליס מגשי אירוח הינו קייטרינג חלבי המתמחה בעולמות הקייטרינג לצד מגשי אירוח חלביים. הקייטרינג הפך כבר מזמן לביתם השני של עשרות עסקים בישראל. הקייטרינג הינו קייטרינג חלבי כשר מהדרין בד”צ בית יוסף.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור דליס.

דליס מגשי אירוח כאן לשירותכם!

מוזמנים ליצור קשר עוד היום במרכז ההזמנות הארצי שלנו במס’  03-5600274 ואנחנו כבר נדאג להתאים לכם תפריט מושלם לאירוע מנצח וטעים במיוחד.

מגשי האירוח שלנו עם כשרות כשר מהדרין בד”צ בית יוסף.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות