ומי המבוקש מספר 1 של המשטרה בירושלים? חסר בית שגנב כיפות

המשטרה מנהלת מאבק עיקש: להשאיר חסר בית שגנב כיפות במעצר • אלא שפעמיים בתי המשפט הורו לשחררו • עורך דינו: מקווה שבמשטרה יפיקו לקחים
חרדים 10
י' אייר התשפ"ג / 01.05.2023 10:55

המשטרה משקיעה בימים האחרונים את מיטב כוחותיה ומרצה ביעד חשוב במיוחד: להוביל למעצרו של חסר בית ש…גנב כיפות.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

ברשת ב דווח  היום (שני), כי במשטרה דרשו להאריך את מעצרו של חסר הבית, אולם לאחר שבית המשפט הורה לשחררו – הגישה המשטרה ערעור לבית המשפט המחוזי, שגם הואהורה לשחררו.

ביום שישי האחרון, דרשה נציגת המשטרה מבית המשפט השלום בירושלים להאריך בארבעה ימים את מעצרו של חסר הבית, שהורשע בעבר בכמה עבירות גניבה.

בחקירתו, חסר הבית הודה מיד במעשה – אבל המשטרה עדיין טענה שיש חשש לשיבוש הליכים, וכי יש תשע פעולות חקירה שצריך לבצע – מה שדורש את המשך מעצרו.

בית המשפט לא השתכנע, הורה על שחרורו של החשוד תחת תנאים מגבילים, וקבע מפורשות: “מדובר בעבירת רכוש שאינה מקימה עילת מעצר ובמיוחד לאור אופי העבירות וצורת ביצוען”.

אלא שלמרות האמירה המפורשת, במשטרה לא אמרו נואש וביקשו עיכוב ביצוע והגישו ערעור לבית המשפט המחוזי – שאף הוא דחה את בקשת המשטרה ושיחרר שוב את גנב הכיפות.

עורך הדין דני שמישוילי, סניגורו של חסר הבית מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי הוא מקווה שבמשטרה יפיקו לקחים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: “מחובתה של המשטרה לפעול למעצרם והרחקתם מהרחוב של עברייני רכוש חוזרים הפוגעים בציבור וכך נעשה במקרה זה. רק לאחרונה החשוד סיים לרצות עונש מאסר בגין עבירות רכוש ושב לסורו.

“המשטרה הגישה ערר על שחרורו במטרה למנוע את המשך הגניבות, אך לצערנו בית המשפט חשב אחרת. החקירה בעניינו נמשכת במטרה למצות עמו את הדין, בתקווה שאולי הפעם, לא יוסיף לגנוב לאחר ששוחרר לדרכו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז בגלל שזה כיפות מותר לגנוב?
    01/05/2023 15:41
    אל תהי צדיק הרבה
  1. דין פרוטה כדין מאה.
    לא חסר חלאים במשטרה ובפרקליטות, בעיקר בחוסר אכיפה היכן שצריך, ועינוי דין שלא ייאמן. למה להתלונן בשמו של גנב, הרי על החמאס בא מבול לעולם