ח”כ בועז ביסמוט: ממש לא מודאג מהסקרים, אין בחירות באופק

חבר הכנסת מהליכוד טוען שהסקרים המציגים ירידה של הליכוד אינם רלוונטיים: "לא יהיו בחירות בעוד הרבה מאוד חודשים ולפי דעתי בשנים הקרובות. הקואליציה יציבה, באה לעבוד. אני לא מהמתרגשים" • ח"כית מיש עתיד: "גנץ מתנהל כמו ראש הממשלה? יאיר לפיד הוא יו"ר האופוזיציה"
חרדים 10
י' אייר התשפ"ג / 01.05.2023 10:21

חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד לא מתרגש מהסקרים, המנבאים נסיגה משמעותית בכוחה של מפלגתו.

עוד שבוע להילולא: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

בראיון לענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM, אמר ביסמוט: “אין בחירות באופק, גם לא יהיו בחירות בעוד הרבה מאוד חודשים ולפי דעתי בשנים הקרובות. הקואליציה יציבה, באה לעבוד, לפעול, אנחנו רצים מרתון, התחייבנו ואנחנו מתחילים לעמוד בהבטחות שלנו. אני לא מהמתרגשים מתוצאות נמוכות בסקרים”.

לדבריו, “אני לא מודאג. למצביעי הליכוד יש ציפיות מאיתנו ואנחנו פעלנו – פשוט התקשורת לא מדווחת על כך. מעבר לתוכנית חינוך חינם לגילי 0 עד 3, אני מדבר על יוקר המחיה. במושב החורף דיברנו כל הזמן על הרפורמה והמחאה, אבל לא נאמר שעברה בקריאה ראשונה הגדלת נקודת זיכוי מס להורים והגדלת מענק עבודה.

“הכול מתכונן, הבטחנו – מקיימים. הממשלה הזו מתפקדת ועובדת כמה חודשים, אבל היא כאן לארבע שנים. תנו זמן. אם הרפורמה המשפטית באמת היה הלחם של תחילת כהונתה של הממשלה הזו, הרי שיוקר המחיה זה החמאה. אפשר לפעול גם וגם. אנחנו מסוגלים לעשות הרבה מאוד דברים. אתמול ההצגה של חוק החינוך מראה כמה אנחנו עושים. אנחנו לא מאלתרים, אנחנו עובדים באופן מסודר ומתוכנן.

“דיברתם על החלב, ואני לא מתחמק משום נושא. להפך. החלב היה אמור להעלות כמעט בסכום כפול, ופעלנו קשה כדי שלא”.

“איפה פעלתם? יש תחושה שאין מדיניות כלכלית”, אמר אוקו, וח”כ ביסמוט התרעם: “בדיוק הפוך. נלחמנו עד הרגע האחרון כדי שהעלייה תהיה מתונה יותר. הרי לפני רגע הוכחתי לך את הדברים שעשינו. האם צריך לעשות יותר? בוודאי. האם העניין של יוקר המחיה הוא נושא בוער? כן. אפשר להתעסק גם בכלכלה וגם ברפורמה משפטית”.

ח”כ ביסמוט גם הגיב לביקורת של חברו ח”כ דוד ביטן על התנהלות הליכוד בכל הקשור לרפורמה המשפטית: “ביטן ידידי משתייך למפלגה דמוקרטית בה לכל אחד יש את החופש להגיד את מה שעל ליבו. אנחנו נציגי ציבור, לא בובות. זה שצריך לעשות יותר – אין ספק.

“זה היופי בליכוד, זו הדמוקרטיה – כל אחד יכול להגיד את דעתו. אנחנו פועלים למען כלל אזרחי ישראל, השהיית החקיקה באה כתוצאה. שוב נזכיר – הממשלה הקודמת לא כל כך התחשבה בציבור. ראש הממשלה ושר המשפטים עובדים יפה מאוד, אני מבין שיש רצון להראות שכאילו יש אי הסכמות ואף יותר מזה, לגמרי לא נכון. יש רצון לייצר מיצג שווא”.

גם חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד, שוחחה עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM על הצלילה של מפלגת יש עתיד בסקרי המנדטים.

“קודם כל, בני גנץ לוקח מנדטים גם מהליכוד וגם מיש עתיד”, ציינה בן ארי על  הסקרים. “דבר שני, אני לא חיה בתוך בחירות לצערי, הלוואי שהממשלה הנוראית והגרועה הזו הייתה מתפזרת מחר בבוקר. אם הייתי יוצאת לקמפיין, יש לי המון מה לומר לציבור כדי להחזיר את אותם מנדטים. אני חושבת שבתוך הציבור שלנו יש הרבה אנשים שכל הזמן נמצאים בין לבין, בין ‘בואו נדבר על אחדות’, לבין אלו שמרגישים שנשרפת להם מדינה”.

היא הדגישה: “קודם כל הראשון לזהות שצריך ללכת לבית הנשיא להידברות זה יאיר לפיד, עם כל הכבוד לבני גנץ. כולם אמרו לו ‘מה 60 יום’, הוא זה שהיה הראשון לדבר על זה. דבר שני, אנחנו לאורך כל הדבר נמצאים בבית הנשיא, פועלים באמת מתוך רצון. כשיהיה קמפיין אתם יכולים לסמוך עליי ועל עוד חברי כנסת שנחזיר את המנדטים האלה.

“יש עתיד כבר הייתה על 11, 8, 13, בסוף איכשהו, מתישהו, נוצר שהיא המפלגה הגדולה. אני חושבת שאנחנו כיש עתיד מובילים את האופוזיציה היום, בלי יש עתיד אין אופוזיציה. אנחנו נמצאים בכל הוועדות, עזבו ברחובות”.

לאחר שמגישי התכנית טענו: “גנץ מתנהל כמו ראש ממשלה” – אמרה בן ארי: “יאיר לפיד הוא יו”ר האופוזיציה. מה זה להתנהל כמו ראש הממשלה? אני לצערי לא חיה בקמפיין, אני עכשיו חיה במלחמה על הבית שלי, המדינה שלי, וזה מה שעושים אני ועוד חברי כנסת מיש עתיד. אנחנו ברחובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות