לברך ולהתברך: דייני ורבני תימן עלו למעונו של חבר ‘המועצת’ החדש 

לרגל המינוי: משלחת מיוחדת של דייני ורבני עדת תימן באו  למעונו של גאב"ד 'יורה דעה' וחבר מועצת החכמים של ש"ס, הגר"ש מחפוד, כדי לומר 'לחיים' 
צילום: איתי קצב
י' אייר התשפ"ג / 01.05.2023 00:58

משלחת מיוחדת של דייני ורבני עדת תימן באו ביום חמישי האחרון  למעונו של גאב”ד ‘יורה דעה’, הגר”ש מחפוד, כדי לברכו ולומר ‘לחיים’, לרגל המינוי כחבר  מועצת החכמים של ש”ס.

רבני המשלחת שנכחו במעמד העלו בדבריהם את הצורך בחיזוק קהילות תימן ברחבי הארץ, בתקצוב רבני וראשי הקהילות, מינוי רבנים ודיינים, וכן בנושאי חיזוק וביצור חומות הקדושה, כאשר במשך שעה ארוכה הרבנים דנו והתייעצו עם חבר המועצת.

בין הרבנים שנטלו חלק בכינוס: אב”ד תל אביב הג”ר אבירן יצחק הלוי, ראש מוסדות ‘המאורות’ הגר”י יפת, בנו מ”מ של רבה של בני ברק הג”ר עמרם קורח, אב”ד יורה דעה הגר”נ עטיה, הגר”ב מחפוד אב”ד יורה דעה, רבה של קרית עקרון הגר”י בן דוד, רב קרית מטלון הגר”י אושרי, ראש כולל יגל הגר”צ רענן, אב”ד בנתיבות הגר”ר אהרן, ראש כולל הוד השרון הגר”י מוגהז, רב ק”ק חללי צה”ל בראש העין הגר”ע מגד, רב ק”ק תימן בית שמש הגר”י צברי, רב ק”ק מחניים בירושלים הגר”ע צדוק, הגר”א נגר מרבני העיר רכסים, הגר”א קארו והגר”א חלא דייני בד”ץ יורה דעה, הגר”י הלוי מרבני מודיעין עילית ועוד.

במפגש ביקשו הרבנים בהתרגשות גדולה להודות בכל לב לגאב”ד אשר נעתר לאחר הפצרות חוזרות ונשנות, לכהן פאר כחבר מועצת חכמי התורה, ולייצג את כלל קהילות קודש תימן בארץ הקודש.

הרבנים ציינו, כי יש לנו אב זקן, וכאשר יש לנו מנהיג ההולך לפני המחנה, אנו סמוכים ובטוחים שלא תצא תקלה מתחת ידינו. הרב בירכם בחזרה בחמימות יתירה, והודה בכל לב על כך שטרחו ועלו למעונו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות