“פשוט מדהים!”: מה קרה כשגיא לוי הגיע עם בנו החייל למסעדה בב”ב?

"בעקבות הדמוניזציה אשר נעשתה בימים האחרונים לאחינו החרדים" - גיא לוי, יוזם 'פרויקט 315', הגיע עם בנו החייל לטקס זיכרון בבני ברק • אחר כך הם יצאו לאכול במסעדה
ברחוב חזון איש • ומה שקרה שם ריגש אותו מאוד
אבי כץ
ה' אייר התשפ"ג / 26.04.2023 10:40

פעיל הימין גיא לוי, יוזם ‘פרויקט 315’ הגיע אתמול עם בנו החייל לבני ברק – והתרגש מקבלת הפנים לה זכו השניים בעיר.

גיא ובנו הגיעו מבאר שבע לטקס זיכרון בבית העלמין בבני ברק. בחשבון הטוויטר שלו גולל גיא את החוויה המרגשת שחווה, כאשר הלך יחד עם בנו לבוש המדים למסעדה בעיר – והופתע ממה שקרה שם.

“אז בעקבות הדמוניזציה אשר נעשתה בימים האחרונים לאחינו החרדים, לקחתי את בני בכורי ויצאנו מבאר שבע אל הטקס ברחבת בית העלמין בבני ברק”, סיפר לוי. “הטקס היה מרגש ומקסים, אבל החוויה המדהימה והאישית באמת התרחשה במקרה, כמה דקות לאחר מכן.

“בסוף הטקס הלכנו אני ובני (לבוש במדים) למסעדה מקומית בשם ‘מוכן ומזומן’, אשר ברחוב חזון איש. רציתי לקנות הביתה קצת קיגל ועוד דברים טעימים ולקנות ארוחת צהריים לשנינו”.

לוי מספר: “לא אשקר, בדרך שאלתי את עצמי ‘האם יתכן ואפגוש מישהו מאיזה זרם קצת אחר, אשר בטעות יעיר משהו לבן שלי ולמדים שהוא לובש?’

“אבל המציאות היתה בדיוק הפוכה וזה היה פשוט מדהים! כאשר נכנסו למסעדה, הצוות קיבל אותנו כאילו הם חיכו רק לנו במשך שבוע שלם. זה כלל הצדעה מצד אחד העובדים, חיוכים, ברכות ותחושה מדהימה של הערכה.

“כאשר קנינו את האוכל, הבעלים של המסעדה (למרות תחנונים שלי) לא היה מוכן לקחת תשלום עבור הארוחה של הבן. כאשר התיישבנו ליד שולחן עם 4 חרדים אחרים, אחד מהם קם וחזר אחרי 3 דקות מאוכזב. הסתבר שגם הוא רצה להפתיע אותנו ולשלם על החייל שהתיישב פתאום לידו, אבל הוא גילה ‘שכבר לקחו לו את הזכות והמצווה'”.

לוי הנרגש העיד: “בשום נקודה בארץ לא קיבלו את הבן שלי בכזו יראת כבוד והערכה, רק בגלל שהוא היה לבוש במדי הצבא וזה לא עניין אף אחד שאפילו אין לו כיפה.

“אחרי ימים ארוכים של מכות ייאוש ופחד על פיצול והרחקה, זה היה יום שבו ראיתי איך אחרי כל המחלוקות, אנחנו יכולים להיות עם אחד ויצאתי מבני ברק עם המון תקווה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות