הבן של טלי גוטליב שולח לה מסר: “אינני מאמין שיש לגדף אדם”

בעקבות תגובתה של טלי גוטליב נגד יהונתן גפן, אחרי מותו, כותב לה בנה תגובה פומבית: "לפעמים אמא יקרה אני איתך ולפעמים אני לא. מקרה זה הוא אחד מהם"
חרדים 10
ג' אייר התשפ"ג / 24.04.2023 13:46

יהונתן גוטליב, הבן של חברת הכנסת טלי גוטליב, הגיב לה פומבית אחרי שתקפה את יהונתן גפן, המשורר שנפטר השבוע, אחרי מותו.

גוטליב הבן כתב לח”כית: “לפעמים אמא יקרה אני איתך ולפעמים אני לא. מקרה זה הוא אחד מהם; אני אינני מאמין שיש לגדף אדם, לא בחייו ובטח לא במותו”.

“מר גפן היקר לא שותף לדעותייך ולא היה אדם שפוליטית את מחוברת אליו או בכלל היית מתחברת, על זה אין אנו חולקים”, המשיך גוטליב הבן. “יהונתן גפן, מבחינה תרבותית, לא פוליטית, נחשב לנכס צאן ברזל; שיריו ויצירותיו מלוות את העם שנים רבות וככל הנראה ימשיכו”.

“זוכרת את הביקור שלך אצלי בבארי? בדירת חדר שלי בקיבוץ לפני כשנה, שנה וחצי? באת אליי והאזנו ביחד בפטיפון שלי פעמיים ברצף לכל התקליט של הכבש השישה עשר, צד א וצד ב ושוב פעם ככה, נהנינו וחווינו”.

“אמא יקרה שלי, זכותך לדעותייך, זכותך להתבטא כראות עינייך, כל עוד את שלמה עם דברייך ומעשייך אני איתך ואתמוך בך לעד. כמו שאני אוהב לעשות, אני מצידי מציג זווית הסתכלות חדשה על סיטואציה, לעולם לא אתן על אדם אחר את דעתי בכוח, רק אציג מחשבה חדשה”.

גוטליב נשאלה אתמול למה ראש הממשלה נתניהו נמנע מלהספיד את יהונתן גפן. בריאיון לרדיו קול ברמה היא אמרה: “עם כל הכבוד, בעיניי, שתיינות, סמים, בוהמייניות, פריצות. הוא לא מייצג את מדינת ישראל”.

אביב גפן הגיב לחברת הכנסת על הדברים שאמרה על אביו וצייץ בטוויטר: “ותודה ענקית לטלי גוטליב שהעניקה מימד חדש למושג ‘ניחום אבלים'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות