האשה זיהתה את בעלה בסרטון פרסומת 9 שנים לאחר מותו

בפוסט וויראלי ואמיתי להחריד טענה אשה בשם לוסי ווטסון כי, בסרטון פרסומת של מסעדה הודית נמצא בעלה - שמת לפני כתשע שנים • למרות החשד הראשוני, הפוסט לא נכתב כמתיחה אולם האמת התגלתה בסופו של יום
קובי פינדרוס
ל' ניסן התשפ"ג / 20.04.2023 23:35

אישה הותירה בהלם את עוקביה ברשת החברתית אחרי שהיא טענה שהיא זיהתה את בעלה המנוח בסרטון קידום למסעדה הודית, זאת למרות שהוא מת לפני תשע שנים.

על פי הדיווח בוואלה, האשה שלא חמדה לצון, צפתה בסרטון שהעלתה מסעדת Spice Cottage שנמצאת בבורנמות’, אנגליה, ונותרה בהלם.

האישה, בת 59, בשם לוסי ווטסון שאלה בפוסט שהפך לוויראלי: “בן כמה הסרטון הזה? ממתי הוא? בעלי המנוח נמצא שם עם הבן שלו והוא מת ב-2014”. אלא שמי שפרסם את הסרטון הזה טען שהוא צולם מוקדם יותר החודש והוא לא ישן, בטח לא בן יותר מ-9 שנים. “היי לוסי, מצטערים לשמוע את זה. הסרטון הזה צולם בשבוע שעבר”, נאמר לה.

אז מה באמת קרה?

בעקבות הוויראליות של הפוסט, חשף עצמו פנסיונר בשם אלן הארדינג כ”רוח הרפאים”. אלן בן ה-67 סיפר ל-MailOnline שהסרטון צולם כשהוא סעד במקום עם חבר.”אני מניח שאני רוח הרפאים,” אמר אלן. “זה פשוט לא ייאמן כמה אנשים מרחבי העולם קראו על זה. לא היה לי מושג מהכל עד שחבר שלי התקשר להגיד שהוא קרא על סועד הרפאים וחשב שהוא דומה לי. ראיתי את הסרטון וכמובן זיהיתי את עצמי ואת חברי קווין. זה די מצחיק, אבל אני בהחלט יכול לאשר שאני חי מאוד’.

בפוסט עדכון בפייסבוק פרסם בעל המסעדה תמונה שלו עם אלן וכתב: “התמונה למטה היא הלקוח שלנו שצולם באחד מסרטוני הפרומו האחרונים שלנו. אנחנו יכולים לאשר שהוא לא בעלה של לוסי. עד כמה שאנחנו מאחלים שהקארי שלנו יחזיר אנשים מהמתים, למרבה הצער זה לא קורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות