הניצב נגד המפכ”ל: “אם אפתח את הפה שלי עליך, המשטרה תרעד”

מתקפה יוצאת דופן בחריפותה של ניצב אלי כזרי על קובי שבתאי בשיחה שהתקיימה בנוכחות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר • "אתה מונע ממניעים אישיים, כל ההחלטות שלך הן ממניעים של חיסול חשבונות"
קובי פינדרוס
ל' ניסן התשפ"ג / 20.04.2023 22:07

מלחמת המפקדים: ניצב אלי כזרי תוקף בחריפות את קובי שבתאי בשיחה שהתקיימה בנוכחות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

בחדשות 13 פורסמו הערב [חמישי] ציטוטים מהשיחה שהתקיימה בין כזרי לבין המפכ”ל והשר לאחר ששבתאי התנגד למינויו לתפקיד מפקד מחוז תל אביב במקומו של עמי אשד.

“מה יש לך ממני? אתה ממנה קצינים בשיטת חבר מביא חבר”, הטיח כזרי במפכ”ל שהשיב לו: “יש לי קצינים טובים יותר לתפקיד”. כזרי המשיך ותקף: “הרסת את המשטרה, ייקח שנים לשקם את מה שעשית למשטרה”.

אל מול הדברים הקשים לא נותר המפכ”ל חייב. “איזה תפקידים עשית?”, שאל שבתאי את כזרי. “לא עשית מספיק תפקידי ליבה כדי להיות מפקד מחוז”.

הניצב ענה: “אני לא עשיתי תפקידי ליבה? כל השירות שלי הייתי בשטח. אתה מינית קצינים ממג”ב בלי ניסיון של משטרה קלאסי. אתה מונע ממניעים אישיים, כל ההחלטות שלך הן ממניעים של חיסול חשבונות”.

“אתה לא ראוי לשבת על הכיסא הזה ששמו אותך. אם אפתח את הפה שלי עליך, המשטרה תרעד. כולנו יודעים איך הגעת לתפקיד הזה”, המשיך כזרי במתקפה והשיחה עלתה לטונים גבוהים. בצעד חריג ביקש בן גביר מהמפכ”ל לעזוב את הלשכה.

בעקבות השיחה כזרי הודיע שיפרוש מהשירות בתחילת החודש הבא והוא הניצב השלישי שמסתכסך עם המפכ”ל.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איש רע
    21/04/2023 08:44
    פקוד של כזרע
  1. כולם שמחו שהלך

  2. ניצב אלי גזרי
    25/04/2023 19:00
    ששון חן
  3. אלי כפקוד שלך לשעבר אני יודע שאין ראוי ממך לתפקיד ממז תא. לצערנו ישנו מפכל שלא ראוי לתפקיד קצין בכלל וכך נראת היום המשטרה. משטרת קומבינות ומשטרת חברים. ממש חבל ההפסד של המשטרה ושל אזרחי המדינה