בשורה: 5,300 יחידות דיור חדשות ייבנו עבור המגזר החרדי בקרית גת

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז ל-5,300 יחידות דיור למגזר החרדי ומספר דומה למגזר הכללי בעיר קרית גת • שר השיכון גולדקנופף: ״שמח שעלה בידי לקיים את ההתחייבות מיום כניסתי לתפקיד לפעול עבור כלל האוכלוסיה"
דוד ליבוביץ
כ"ט ניסן התשפ"ג / 20.04.2023 19:22

בשורה לציבור החרדי: רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לאלפי יחידות דיור חדשות המיועדות לציבור החרדי בעיר קרית גת.

רשות מקרקעי ישראל [רמ”י] פרסמה היום [חמישי] שני מכרזים גדולים בקרית גת. האחד, בצפון העיר ויכלול 5,300 יח”ד, והשני המיועד לאוכלוסיה המקיימת אורח חיים חרדי יבוצע בדרום מערב קרית גת ויכלול גם כן 5,300 יח”ד.

במכרז הראשון, ימוקמו הדירות על פני שטח של כ- 1700 דונם בצפון העיר, ובכך ימשיכו את הרצף לשכונת כרמי גת הקיימת, בין כביש 40 ומסילת הרכבת.

במכרז השני המיועד כאמור למגזר החרדי ימוקמו הדירות שיתפרשו על פני שטח של  כ-3028 דונם [בערך כגודלה של העיר אלעד]. כמו כן, יוקצו כ-37,975 מ”ר לספורט ונופש, בנוסף ל-222,390 מ”ר לשטחי ציבור.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אמר: ״כפי שהתחייבתי עם כניסתי לתפקיד, אנו פועלים עבור כלל האוכלוסייה. לשמחתי, הודות לפעילות אינטנסיבית שלנו מול כלל הגורמים, עלה בידינו לקדם את שיווק הקרקע לבניית 10,600 יח”ד שמחציתן עבור ציבור שומרי תורה ומצוות ומחציתן עבור הציבור  הכללי. נמשיך בעזרת ה’ יחד להוריד את מחירי הדירות ולייצר פתרונות לדיור בר השגה. מגיעה תודה מיוחדת לידידי הרב אריה דרעי שהניע וקידם את התהליך והיה שותף מלא לתוצאה המבורכת הזו”

מנהל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט מסר: “אני מברך על שיווק של למעלה מ10,000 יחידות דיור בקרית גת לכלל האוכלוסיות בישראל. רשות מקרקעי ישראל ממשיכה להגדיל את ההיצע בצורה משמעותית ובכך לגרום לירידת מחירי הדיור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות