אוטובוס פגע בבחורי ישיבות בחניון קיאקים; הנהג הבדואי הוברח

דיווח ראשוני על פיגוע, הפך לידיעה על תאונה • נהג אוטובוס, ככל הנראה בשוגג, פגע במספר בחורי ישיבה שהיו במהלך טיול בין הזמנים במתחם הרפטינג בנהר הירדן • כוחות ההצלה העניקו טיפול ראשוני בזירה ל-4 נפגעים, מהם 2 במצב בינוני והיתר במצב קל - והם פונו לבית החולים
חרדים 10
כ"ט ניסן התשפ"ג / 20.04.2023 13:03

נהג אוטובוס פגע היום (חמישי) במספר בחורי ישיבות שהיו, יחד עם רבים מחבריהם, בטיול בין הזמנים במתחם הרפטינג בנהר הירדן. כאשר היו בחניון, האוטובוס פגע בהם, ככל הנראה בשוגג, אחרי ששכח להרים הנד-ברקס.

הדיווח הראשוני מהמקום היה על פיגוע, ובשל העובדה שהנהג הוא בדואי ועלה חשש כי ינסו לנקום בו, הוא הוברח מהמקום. כעת מסתמן, על פי הידיעות מהמקום, כי מדובר היה בתאונה.

מדוברות מד”א נמסר כי “התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על אוטובוס שפגע במספר הולכי רגל בחניון סמוך לרפטינג נהר הירדן. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח 4 צעירים כבני 19 בהם: 2 במצב בינוני, 2 במצב קל.

חובש רפואת חירום במד”א ישראל יהודה סיפר: “כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה והמון מטיילים. ראינו אוטובוס ובסמוך אליו 4 פצועים צעירים כבני 19 שטיילו במקום, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. העלנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם של 2 מוגדר בינוני ומצבם של ה2 האחרים קל. המשכנו לסרוק ולוודא שאין במקום פצועים נוספים”.

משה פורדשם חובש בכיר באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: “הייתי ברפטינג במסגרת תפקידי כחובש בכיר באבטחת טיול ומוקד איחוד הצלה זיהה שאני בסמיכות למקום דרך מכשיר הקשר של איחוד לפי מיקום GPS. הגעתי בתוך מספר שניות לזירה והענקתי סיוע לשני צעירים שנפצעו בינוני ולשלושה צעירים שנפצעו קל. מדובר בפציעות וחבלות בגפיים עקב פגיעת האוטובוס. כמו כן הוענק בזירה סיוע למספר נפגעי חרדה ע”י צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה עקב אופי האירוע”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות