“החרדים יקבלו מגנץ הכל, גם דברים הזויים; מנתניהו? כלום! אפס!”

דיון סוער באולפן 'אזור בחירה' של חדשות 13 בעקבות אמירת יו"ר קהלת על הדמוגרפיה החרדית • שרי רוט הסבירה כי החרדים הפנימו את מגבלות הכוח של נתניהו: "על כל דבר תקום הפגנה, יהיו צעקות..."
חרדים 10
כ"ט ניסן התשפ"ג / 20.04.2023 16:21

פרופ’ משה קופל, יו”ר ‘קהלת’ הופיע בהתייחסות פומבית בפורום בארה”ב ואמר: “אני מעט סקפטי שנצליח להעביר רפורמה משפטית במושב הבא של הכנסת, אבל תראה, הדמוגרפיה ברורה, בסדר? הימין מתחזק, הדתיים שחברים בקואליציה הזאת יולדים יותר ילדים, אז אם הרפורמה ההכרחית הזאת לא תקרה הפעם היא תקרה בעוד שנתיים, בעוד ארבע שנים או חמש שנים”.

רביב דרוקר: אני רוצה, שרי, להציב תזה נוגדת. שלאור מה שקרה פה, עכשיו, עם המחאה, כמעט, אני לא רוצה להגיד לא משנה מה יקרה במנדטים, הצד של המתנגדים למחאה הבין שיש מגבלות לכוח אפילו אם הם מנצחים בבחירות לכנסת…

שרי: אני חושבת שבגין, כבר ב-77′, הבין שיש מגבלות לכוח, וגם אם אתה מנצח בבחירות יהיו פה כוחות במדינה שלא יתנו לך לעשות כלום. המצב פה במדינה היום הוא שנתניהו לא יכול לעשות כלום אפילו לא חוק להתפלת המים בכנרת. כלום!

רביב: כי את דיברת איתי לפני השידור על איזו חרדה יש היום אצל החרדים, שהם בקואליציה ושולטות.

שרי: לא חרדה, הבנה. הן מבינות הם מבינים, שאי אפשר לתת להם כלום, הן מבינות שאם הן הולכות הרגע לבני גנץ, לקואליציה, הן מקבלות ממנו כל טוב סלע, את כל העולם, כל מה שהם מבקשים, גם דברים הזויים שהם יבקשו. כל עוד הם בחיקו של נתניהו כלום! אפס! על כל דבר תקום הפגנה, יהיו צעקות…רזי ברקאי עושה פה אנחה…אולי הוא לא מסכים איתי…

רזי ברקאי: אנחות בה’ או בא’?

שרי: חח…אבל רזי, אתה זוכר שאמרתי לך בעבר, פה באולפן שאם השמאל לא ישכיל להפסיק לדבר נגד החרדים, ויהפוך אותם לידידים שלו, הוא לא יחזור לשלטון. אתה אפילו הסכמת אז לאכול מצה בפסח, רביב סירב…(:

רזי: אני לא אהפוך אותם לידידים שלי משום שהנושא הבא על סדר היום זה חוק הגיוס. ואנחנו נמצא עוד המון המון זמן לדבר על זה, זה לא יעבור!

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולי מספיק כבר
    20/04/2023 19:14
    שמוליק
  1. זה לא הפייסבוק הפרטי של שרי רוט..חאלאס כבר להביא כל איזה הגיג שלה
    ואיך נאמר בעדינות היא ממש לא מייצגת אותי כחרדי אברך חצי יום..
    משום מה מקדמים אותה פה כאילו היא הדוברת של הציבור החרדי..

  2. זהירות! זהו דיבורים של פשע כדי לעצור את הרפורמה
    20/04/2023 21:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. זהירות! זהו דיבורים של פשע כדי לעצור את הרפורמה