בהוראת השר בן-גביר שחרורו של מחבל נדחה לשעת לילה מאוחרת

על פי הוראת השר לביטחון לאומי, המחבל אוסאמה אלמנאצרה, שאמור היה להשתחרר היום בצהריים ייאלץ להמתין לשעת לילה מאוחרת • הסיבה: מניעת חגיגת ניצחון המוניות ומסוכנות שתוכננו בכפר מגוריו
קובי פינדרוס
כ"ח ניסן התשפ"ג / 19.04.2023 20:22

מחבל פלסטיני שהיה אמור להשתחרר אחר הצהריים (רביעי) מכלא קציעות ייאלץ להמתין לשעת לילה מאוחרת בעקבות הנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, וזאת במטרה לשבש את החגיגות שתוכננו בכפר מגוריו, “בני נעים”, באזור הר חברון – כך פורסם ב’חדשות 7′.

על פי הדיווח, הישראלים המתגוררים ביישובים סביב בני נעים חששו מחגיגות הניצחון ההמוניות שתוכננו בכפר, וכוללות בדרך כלל שיירות של רכבים הנוסעים בצורה מסוכנת בצירי התנועה וכן ירי כבד שמבוצע לאוויר לאות ניצחון, ועלול להפוך גם לירי מכוון לעבר יישובים או נוסעים יהודיים.

הם פנו לשר בן גביר וביקשו את התערבותו. רכב ההסעות של שב”ס כבר המתין למחבל בכלא קציעות אולם הנחיית השר בן גביר עיכבה את השחרור לשעת לילה מאוחרת על מנת לצמצם את החגיגות שתוכננו בכפר.

כפר בני נעים נמצא בשטח A, באחריות צה”ל, ולכן לא ניתן להורות למשטרה להיכנס לכפר ולמנוע את החגיגות. בן גביר הורה למרחב יהודה במשטרה לאבטח את הציר מהמחסום לכפר, לוודא שלא יהיה עיכוב בתנועה, הנפת דגלים או גילויי הסתה.

המחבל שצפוי להשתחרר הוא אוסאמה אלמנאצרה, פעיל בארגון הטרור ”פתח” שריצה 17 שנות מאסר בכלא הישראלי על מעורבותו בפיגועים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות