לאחר “סערת הקברניט”: מגיש ערוץ 14 קרע בשידור כרטיס של אל על

איש התקשורת בועז גולן גזר בשידור חי בערוץ 14 את כרטיס Fly Card - המאפשר הטבות, הנחות ונקודות באל על - והבהיר: "עד שהקברניט לא יפוטר, לא אטוס יותר עם אל על"
אבי כץ
כ"ז ניסן התשפ"ג / 18.04.2023 18:33

מגיש  ערוץ 14 בועז גולן התייחס אחר הצהרים (שלישי) לסערה שעורר קברניט אל על לפני המראת טיסה לניו יורק, בה כרז במערכת הכריזה: “אירועים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות, ואנחנו נלחמים בישראל להשאיר אותה מדינה דמוקרטית”.

גולן אמר: “כואב מאוד, דווקא לי כאזרח לא כעיתונאי, אני טס הרבה באל על. דווקא ביום הזה לקבל הקלטה כזאת, אחרי ששמענו שטייסים באל על לא רוצים להטיס את ראש הממשלה. יש את הבדיחה שהמטוס של אל על נוטה שמאלה, צריך להיזהר”.

הוא הוסיף: “הטייסים שמרשים לעצמם לעשות פוליטיקה כשאתה משלם להם ממיטב כספך לטוס, לקרוא לנו דיקטטורה. לא מעט אני טס באל על, ולכם שם בחברת אל על, ראיתי את התגובה שלכם, אם דורון (-הקברניט) ימשיך בחברה הזאת ולא יפוטר – אני אפסיק לטוס איתה, ולא רק אני.

“ביום כזה צריך לשים סוף לדברים האלה, שידעו שלא רק אנחנו ניזוקים, אלא גם הם”.

בשלב זה, קרע גולן את כרטיס ה”Fly Card”‘ של החברה בו הוא מחזיק: “אני איתכם אל על גמרתי, זו לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה. אנחנו באל על לא נטוס יותר, אם דורון ימשיך בתפקידו, אני ורבים אחרים לא נהיה על המטוסים שלכם, כי נמאס. אתם החברה הלאומית הפוליטית מהשמאל של ישראל, אתם כבר לא החברה הלאומית של ישראל.

“אנחנו תמיד רוצים להיות גאים ולטוס עם אל על, עם החברה של ישראל, אבל אתם לא, אתם שמאל פוליטי על מלא. איתכם לא נטוס, אני ומשפחתי בוודאי שלא, נגמר הסיפור של אל על”.

בעקבות הסערה שהתעוררה, ולאחר שהובהר לו כי בכוונת אל על להשעות או לפטר אותו, טייס אל על דורון גינצבורג התנצל על דבריו.

“אני כבן לניצול מחנה המוות בוכנוואלד מוטי גינצבורג מודע לחשיבות יום הזיכרון לשואה ולגבורה. ביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר שלא הייתה לי כל כוונה לפגוע באף נוסע בדברים שאמרתי בזמן הוצאת המטוס לטיסה, ואני מבקש להתנצל מעומק ליבי בפני מי שנפגע מדבריי. תודה על תשומת הלב”, אמר  לנוסעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות