“מי בחר בך גברת מיארה?” • אילה חסון: “היא לא סופרת את הציבור”

העיתונאית אילה חסון נגד היועמ"שית: "פשוט שמה פס על ציבור ענק בישראל, רואה בו איזה ציבור אוויל ולא חשוב. היא סומכת על אלה שמאתרגים אותה מלמעלה"
אבי כץ
כ"ז ניסן התשפ"ג / 18.04.2023 10:40

העיתונאית אילה חסון במתקפה חריפה על היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה – שלטענתה, מאותרגת על ידי התקשורת וגורמים נוספים.

“יש כאן יועצת משפטית לממשלה שפשוט שמה פס על ציבור ענק בישראל, רואה בו איזה ציבור אוויל ולא חשוב”, אמרה חסון לד”ר גדי טאוב ב’שומר סף’ ברדיו ‘גלי ישראל’.

“היא סומכת על אלה שמאתרגים אותה מלמעלה – מהתקשורת, מבתי המשפט, מהפרקליטות, ומהפוליטיקה. היא סומכת על הקומץ החשוב הזה ובעל ההשפעה – ואת הציבור היא לא סופרת. היא חושבת שזה ציבור שהוא עדר טיפשי ונטול כוח”.

חסון הצהירה: “אני, כל עוד שאוכל, לא משנה כמה אספוג ואחטוף, אהיה לציבור הזה פה שיהדהד את הדברים האלה ויגיד ‘המלך הוא עירום. רואים לך הגברת מיארה’. יש מפכ”ל במשטרה שהחליט שהוא עושה שיבוץ מחדש בממ”ז, אז עכשיו אסור לו? מי בחר בך גברת מיארה?”

על המפגינים שהתפרעו בעת נאומו של ח”כ בועז ביסמוט בטקס יום השואה, אמרה חסון: “בלי קווים אדומים, הכל יתפרק פה. שוחחתי עם ח”כ ביסמוט אתמול בערב והוא היה בטראומה מטורפת. לאן זה כבר הגיע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איילה
    18/04/2023 16:57
    אסתר
  1. יישר כוח איילה תיכנסי בהם בכל הכוח….זקוקים לאחת כמוך.