ניקוי ריפודים עם המומחים של חברת קלין פרו

ישנם מספר חברות המעניקות שירותי ניקוי ריפודים, אבל לא כולם שמות דגש על איכות הניקוי ורמת הגימור כמו בחברת קלין פרו • לפני שאתם מחליטים איזה חברה תגיע, תבדקו מי מעניק לכם שירות איכותי וניקוי מקצועי
תוכן שיווקי
כ"ו ניסן התשפ"ג / 17.04.2023 13:09

חברת קלין פרו הינה חברת ניקוי ריפודים מקצועית אשר מעניקה שירות בפריסה ארצית. החברה מתמחה בניקוי ספות, מזרונים, שטיחים וריפודים לרכב.

אחד היתרונות של החברה זה איכות הניקוי וכמובן השירות.

ישנם מספר סיבות להזמין שירות ניקוי, כגון: מכשור מקצועי (מכונות ההזרקה והיניקה שיש לחברה הינם מהאיכותיות שיש כיום בתחום); חומרי ניקוי איכותיים (החברה מחזיקה בארסנל חומרי ניקוי ונטרול ריחות אשר יעניקו פתרון מגוון לסוגי לכלוך וריחות).

החברה עובדת בימי ראשון-חמישי בין השעות 08:00 – 20:00  וגם בימי שישי זמינה החל מהשעה 8 בבוקר ועד שעות הצהרים.

החברה מתמחה בניקוי ריפודים ביניהם:

ניקוי ספות

ניקוי ספות מקצועי כיום נחשב לניקוי פופולארי כמעט בכל בית. הספות כיום משמשות אותנו ברוב שעות היום, ולכן הם נוטות להתלכלך מהר. חברת קלין פרו מעניקה שירות ניקוי לספות בד ועור ובנוסף מתמחה בנטרול ריחות לוואי.

ניקוי ספות יכול לעלות 280 ולהגיע עד 500 שקלים, המחיר נקבע לפי סוג הבד, גודל הספה וכמובן מצב הספה. למשל, ספה 2+3 נקייה יכולה לעלות 300 שקלים וספה דומה אשר ספוגה בכתמים יכולה לעלות 400 שקלים. העלות נקבעת לפי זמן העבודה הדרוש כדי לנקות את הספה.

ניקוי ספה נע בין 45 דקות ל-90 דקות ותלוי כמובן בגודל ומצב הספה.

אחד היתרונות הבולטים של החברה זה האחריות של הניקוי. במידה ולא אהבתם את הניקוי והניקוי לא עמד בציפיות עם איש המקצועי החברה תשלח איש מקצוע אשר יעניק ניקוי נוסף.

ניקוי מזרונים

שירות נוסף אשר חברת קלין פרו מעניקה זה ניקוי מזרונים. משפחות רבות עם ילדים קטנים סובלים מריחות לוואי במקרים של שתן של אחד הילדים. בנוסף כאשר ישנים הגוף משאיר שומן גוף על המזרן כולל חלקיקי עור אשר חודרים לסיבי המזרן.

דבר נוסף אשר מצריך ניקוי מזרן מקצועי זה קרדית האבק. ניקוי מזרן מקצועי מסיר כתמים, מבצע חיטוי מלא וכמון נטרול ריחות לוואי.

ניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים לרכב עד הבית נחשב לניקוי פופולארי מכיוון שאנו משתמשים ברכב למגוון רחב של פעולות, החל מנסיעה לעבודה ועד טיולים וקניות. לרובנו קרה שנשפך קפה על הריפודים או שהילדים שפכו חלב או שוקו, אשר עלולים להוביל לריחות לא נעימים.

חברת קלין פרו מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים כולל ריפודי עור ומספקת ניקוי יסודי ומקיף הכולל הסרת כתמים, נטרול ריחות וחיטוי .

ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים ניתן לבצע בבית הלקוח אך לרוב ניקוי שטיח יצריך ניקוי במפעל מקצועי אשר יעניק לשטיח ניקוי מקיף הכולל: ניעור, קרצוף, חיטוי והסרת כתמים. היתרון במפעל שהשטיח מקבל סחיטה במסחטת שטיחים איכותית אשר מספקת לשטיח ניקוי מקיף ואיכותי.

כיום ישנם מספר חברות המעניקות שירותי ניקוי ריפודים, אבל לא כולם שמות דגש על איכות הניקוי ורמת הגימור כמו בחברת קלין פרו. לפני שאתם מחליטים איזה חברה תגיע לנקות לכם את הריפודים תבדקו מי מעניק לכם שירות איכותי וניקוי מקצועי.

• מאמר זה נכתב על ידי נתנאל מחברת קלין אקס המעניקה שירותי ניקוי בפריסה ארצית
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות